مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

شامپو

كلمه شامپو از يك لغت هندو به اسم چامپانا (Champana) به معناي ماساژ دادن گرفته گرديده مي‌باشد .قبلي از پيدايش شامپو به صورت امروزي، مردم براي شستشوي گيسو خويش از مواد گياهي مانند سدر و چوبك و كتيرا و مواد معدني مانند خاكهاي سيليسي استعمال مي نمودند . پس از آن، به كار گيري از صابون براي شستن گيسو سر بسيار مرسوم گرديد تا اين‌كه دترجنتهاي صناعي شناخته و گونه هاي ملايم آن در شامپوهاي نوين به كار گرفته شد . ولي در درحال حاضر حاضر، هنوز هم بخش اعظمي از مردم به علت عدم دور انديشي از مشكلي كه قليايي بودن صابون و سختي آب براي گيسو پديد مي آورد از صابون براي شستن مو خويش استفاده مي نمايند . مهمترين همت شامپو، تميزكردن موي و پوست راز و برطرف نمودن چرك و آلودگي از روي تراز آن است . اما منزه كنندگي يك شامپو امروزه، ويژگي مشترك همه شامپوها به شمار مي آيد و رقابت شامپوها بر سر مساله زيبا نمودن مو سر هم‌زمان با پاكيزگي مرحله آن هست . 

بهترين شامپو براي ريزش مو




زيبايي هاي گيسو كه مي توان از شامپو انتظار داشت مورد ها پايين مي باشند: 

Gloss and Shimmering درخشش و تلالو، Softness نرمي Manageability قابليت سازمان و فرم دهي Fullness انبوه به حيث آمدن Ease of combing سهولت شانه خوري 



علت تنوع شامپوها 

همان طور كه كليه ما در فروشگاه ها مشاهده مي كنيم امروزه طيف وسيعي از شامپوها در بازار ديده مي شوند . علت تنوع شامپوها فارغ از ترديد وجود متغيرهاي زياد متعددي مي‌باشد كه در طراحي فرمول شامپو وجود دارااست . به عنوان مثال اين كه موها از لحاظ اندازه چربي پوست سر، خشك و چرب يا اين كه عادي باشد يا اين كه فرم موي صاف، مجعد يا فرفري باشد يا اين كه مثلا اين كه موها با مواد شيميايي مانند مواد دكلره، رنگ، فرياد ميزد و . . . ويرايش گرديده باشند، از طرف ديگر ذوق وسليقه مصرف كننده درانتخاب صورت و شرايط شامپو، اندازه كف و سهولت آبكشي و شست و شو چه بسا خصوصياتي نظير رنگ و عطر و بسته بندي همگي مي توانند متغيرهاي فرمول نويسي يك شامپو باشند .از آنجا كه كه بسياري از اين متغيرها ضد‌و‌نقيض يكديگر بوده و جمع پذير نيستند ساخت كننده، براي اين كه بتواند ذوق و سليقه متنوع مشتريان را پاسخگو باشد بدون چاره هست شامپوهاي متنوعي ارائه دهد تا نياز تمامي آنان را براورده كند . چرا كه حتي سليقه يك شخص نيز با عبور كرد زمان تغيير مي كند . اين يك حقيقت هست كه تمامي مردم دوست دارا هستند فراورده هاي نو را تست و تجربه كنند . 


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۳:۲۶ توسط:علي پور موضوع:

فرآورده آرايشي شگفت‌انگيز دبورا

فرآورده آرايشي شگفت‌انگيز دبورا (Debora) دبورا محصولي با افتخار در صنعت آرايشي است كه در سال ۱۹۶۲ در ايتاليا ساخته شده مي‌باشد . خلاقيت و زيبايي در اين فرآورده با تو جه به سيستمهاي ساخت صنعتي با تضمين اصالت ماده‌هاي آرايشي ساخته گرديده و به محصولي شگفت‌انگيز تبديل شده مي‌باشد . تركيبات اين محصول از همه مواد حاصل از طبيعت و خاصيت آرايشي با پيشرفته‌ترين مدهاي دنيا تامين شده است و هر فردي قادر است آن‌گاه از استعمال كيفيت اين محصول ها را به خوبي درك كند . 

بهترين شامپو براي ريزش مو
توليدها آرايشي اين‌لاي (Inlay) مجموعه صنعتي اين‌لاي در سال ۱۳۷۶ در ايران با به كارگيري متخصصين و اشخاص با تجربه در مورد لوازم آرايشي تاسيس شده مي باشد و توانسته توليدها خود را در دنيا به ثبت برساند . اين توليد ها در اروپا وآسيا توزيع شده ميباشد . محصول ها اين‌لاي از قبيل پنكيك‌هاي آرايشي، كرم پودرها، رژگونه، لاك ناخن، دستمال‌هاي مرطوب، منزه كننده‌ها، سايه، ريمل و خط ديده و … . . هم ميباشد . 
توليدات آرايشي و بهداشتي دكتر معالج موضوع (Drmured) محصول ها پزشك معالج موضوع در سراسر عالم به تيتر پيشگام و پيشرو در اين صنعت و لوازم بهداشتي شناخته شده است . دكتر مورد با به كارگيري انقلابي از توليدات ومكمل‌هاي غذايي براي ارتقاي تندرست پوست و به كارگيري از آلفاهيدروكسي پباده سازي و توزيع شده هست . محصول ها پزشك قضيه دربرگيرنده مرطوب كننده‌ها و ساير كرم‌هاي پوست و رخ است و به كارگيري از اين محصولات براي هر فردي ضروروي و ضروري مي باشد . 
اسباب آرايشي ژوت (Jute) بر خلاف آنچه كه تجربه كرده ايد توليد ها ژوت ميتواند امضاء خلاقانه هر خانمي در آرايش و پيرايش خويش باشد . اين جنس در طيف وسيعي براي هر كسي قابل دسترس خواهد بود . لوازم آرايشي ژوت در سال۱۳۹۰ در اين صنعت پرورش كرد و محصولاتي از قبيل ضد آفتاب‌ها، ضد چروك‌ها، سرم‌هاي ضد چروك و ضد جوش ايجاد شده مي‌باشد . 
لوازم آرايشي ايوروشه (Yvesrocheh) ايوروشه يك محصول فرانسوي مي‌باشد كه در سال ۱۹۵۸ تاسيس شد . محصول ها اين شركت به بيش از ۴۰ مرزو بوم صادر مي شود و هر روز ترقي چشمگيري بنابر ذوق و نياز مشتريان خويش ارائه خواهد كرد . تمامي محصولات ايوروشه از مواد ارگانيك و پيشرفته‌ترين ماده‌هاي آرايشي با انگيزه زيبائي براي هر خانومي تشكيل شده هست . 
اثاثيه آرايشي و بهداشتي ويشي(Vichy) بيشتر پيشرفت‌هاي اسباب آرايشي، كالا پژوهش ها علمي مي‌باشد . گهگاه مامان طبيعت براي ما چيزهايي را به ارمغان مياورد كه مي‌توانيم با به كار گيري از آن‌ها مواد شگفت‌انگيزي را تهيه كنيم . ويشي كار كشته به ايجاد توليدات متنوعي از توليدها بهداشتي پوستي مي‌باشد كه ويژگي‌هاي ارگانيك قابل توجه‌ايي دارد . مارك Vichy رمز منزه كننده‌هاي مربوط به مراقبت از بدن، حفظ از دئودورانت، محافظت از چشم، پيرايش و … را به خير و خوبي مي‌داند و از آن در ادغام توليدات استفاده كرده است . اين شركت دارنده برخي از فرمولاسيون‌هاي با كيفيت ميباشد و از دوران تاسيس آن بيش از ۸۰ سال ميگذرد . 
مارك آرايشي نوروا (Noreva)


برچسب: بهترين شامپو براي ضد ريزش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۴:۱۳ توسط:علي پور موضوع: