مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

پك كپسول ويتامين e و تقويت گيسو

بهترين شامپو براي ريزش مو 


7.پك كپسول ويتامين e و تقويت گيسو

تقويت گيسو با كپسول ويتامين eمواد لازم:
دوتا كپسول ويتامين eيك قاشق غذاخوري روغن باداميك قاشق غذاخوري روغن نارگيليك قاشق غذاخوري روغن كرچكچندين قطره از روغن اسطوخودوستمام مواد را با هم مخلوط فرمائيد بعد از آن، ادغام را روي پوست رمز و موي هايتان بماليد و اذن دهيد تا يك شبانه روز بماند ؛ بعد از آن ،صبح روز آن گاه،با شامپو و آب سرد بشوييد.
8.ماسك گيسو دارچين ماسكي تقويت كننده براي گيسو رازمواد لازم:
عسلدارچين-حناي گيسوعسل و دارچين را ادغام نمائيد و آن‌گاه حنا را به آن بيافزاييد و ادغام را با به كار گيري از خودكار مو رنگ روي مو خويش بماليد.


تقويت گيسو با ماسك دارچين(نكته:به هيچ وجه اذن ندهيد كه‌اين ادغام با پوست سرتان تماس داشته باشد.)
روي موهاي خويش را با يك كاور پلاستيكي پوشش دهيد ،تا كم آب شود. آن گاه با آب شست و شو دهيد ،تاهنگاميكه مخلوط تماما از روي موهاي شما پاك بشود .در انتها موهايتان را با شامپو و قابل انعطاف كننده شست و شو دهيد.اين،يك ماسك موي فوق العاده براي موهاي كم آب ميباشد. كه آن‌ها‌را قابل انعطاف مي‌نمايد و حتي از ريزش گيسو شما نيز دوري مي‌كند.
9- ماسك روغن نارگيل و آبليمو براي تقويت مو رمزمواد لازم:
روغن نارگيل 3 قاشق غذاخوريآبليموي نو 1 قاشق غذاخوريبراي تنظيم اين ماسك تقويت كننده ي موي كافي ميباشد 3 قاشق غذاخوري نارگيل را با يك قاشق غذاخوري آبليموي جديد ادغام كرده و بعد از استحمام روي موهاي تان بماليد.


تقويت گيسو با گونه هاي طريق هاي خانگي10- تقويت موي با ماسك دانه كتان و روغن نارگيلمواد لازم:
دانه كتان 1 قاشق چايخوريروغن نارگيل 2 قاشق غذاخوريبراي تنظيم اين ماسك در آغاز يك قاشق چايخوري دانه كتان را بكوبيد تا تماما سابيده شود. يك ليتر آب را جوشانده و دانه هاي آسياب گرديده را به آن طولاني تر نماييد. اذن دهيد به زمان 15 دقيقه بجوشد. محلول را صاف فرمائيد و بگذاريد خنك شود آن گاه, دو قاشق روغن نارگيل به آن بيش تر فرماييد و هم بزنيد. اذن دهيد اين دو ماده به مقطع 10 دقيقه تماما به خورد هم بروند. موهايتان را شامپو بزنيد و با آب ولرم آب بكشيد. محلول را روي موهايتان بريزيد و بگذاريد 10 دقيقه بماند بعد موها را آب بكشيد. هر دو روز يكبار اين عمل را تكرار فرمائيد.
11.ماسك مو برگ هاي كاري و روغن نارگيل براي تقويت گيسو ها

تقويت موي با روغن نارگيلمواد لازم:
10 الي 12 عدد برگ جديد كاري2 قاشق غذاخوري روغن نارگيلبرگهاي كاري را با روغن نارگيل ادغام فرمائيد و روي حرارت قرار دهيد.بعداز جوش امدن، حوصله نمائيد تا به دماي اتاق رسد و روي پوست و گيسو خويش بماليد و بعداز 20 دقيقه با آب و شامپو شستشو دهيد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۹:۴۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :