مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

داشتن موهاي خوش شرايط، مالامال پشت

بهترين شامپو براي ريزش مو
داشتن موهاي خوش شرايط، مالامال پشت، درخشان و بلند رويا وجود ندارد و شما ميتوانيد علاوه بر تغذيه صحيح، با ايجاد ماسك‌‎ موي هايي كه منجر
تقويت هر چه طولاني تر موها مي گردند، به زيبايي ظاهري خويش بيفزاييد.هر مويي به صورت طبيعي سلامت و زيباست، اما عمل‌هاي روزانه، آلودگي‌ها، استرس‌ها و پرتوهاي فرابنفش خورشيد موجب تخريب ساختمان گيسو و مخصوصا ريشه موها مي ‌شوند. به همين خيال و خاطر، ما به‌دنبال اين مقاله به فراگيري ايجاد ۱۰ ماسك طبيعي در منزل پرداخته ايم كه به سالم و زيبايي هر چه بيش تر گيسو امداد شاياني ميكنند.براي شناخت با طرز ايجاد اين ماسك هاي گياهي همراهمان باشيد.


ماسك گيسو تقويت‌ كننده ريشه موي : براي موهاي زخم‌چشمبراي رفع بي آبي و شكنندگي موهاي رمز مي بايست ميوه هايي كه آكنده‌از پتاسيم مي باشند را مصرف نماييد. ميوه هايي همچون موز اقتدار ترميم موها را دارا هستند. همينطور ميتوانيد از ماسك هاي گياهي هم براي صاف و خوش موقعيت كردن اين جور موها فايده بگيريد.

مواد لازم1 عدد موز رسيده1 قاشق غذاخوري عسل
نحوه عملموز را در تركيب‌كن بريزيد تا پوره شود. بعد از آن عسل را به آن بيفزاييد.تركيب به دست آمده را روي موها بماليد. يك انبان پلاستيكي يا اين كه كلاه‌رنگ روي راز بگذاريد.اذن دهيد ماسك موز به زمان ۱۵ الي ۲۰ دقيقه روي موهايتان باقي بماند.بعد از آن با شامپو رمز خويش را بشوييد.

ماسك گيسو كدو حلوايي : براي ارتقا رويش موهاكدو حلوايي كه در پاييز به وفور يافت ميگردد سرشار از ويتامين هاي A، ث، بتاكاروتن، پتاسيم و زينك ميباشد. از اين رو براي تقويت پياله رمز و ارتقا رويش موها بسيار اثر گذار و ضروري ميباشد.
مواد لازم1پيمانه پوره كدو حلوايي2 قاشق عداخوري عسل
طرز عملمواد را با يكديگر تركيب فرماييد. آن‌گاه روي موها و كف راز خويش بماليد.يك انبان پلاستيكي روي رمز بكشيد و بگذاريد به بازه زماني ۱۵ دقيقه بماند.آنگاه با آب گرم بشوييد و آب بكشيد.

ماسك گيسو ليمو : براي تقويت كف رازبراي داشتن موهاي خوشگل مي بايست پوست رمز تندرست باشد. شوره، پوسته، بي آبي و ديگر اشتباهات پوست رمز را مي قدرت با ماسك ليمو برطرف كرد.
مواد لازم4 قاشق غذاخوري روغن نارگيل2 قاشق غذاخوري آب ليموترش جديد1 قاشق غذاخوري آب گريپ‌فروت
طرز فعاليتهمگي مواد را با يكديگر ادغام فرمائيد. با برس فرچه‌اي، آن را كف رمز بماليد.يا اين كه مي‌توانيد فرق راز را گشوده كرده و با به كار گيري از پنه اين محلول را كف راز خويش بماليد.بعداز ماليدن ماسك در تمام نقاط راز، آن را با انگشتان دست ماساژ دهيد. بگذاريد اين ماسك حدود ۲۰ دقيقه روي راز بماند و جذب شود.در انتها با شامپو موها و راز خويش را بشوييد.

ماسك تقويت رنگ : براي موهاي بلوندبعداز نقاشي كردن موها براي نگهداري براقيت و شفافيت موهاي بلوند، آنان را با چاي سياه شست و شو دهيد.
مواد لازم4 عدد چاي گوني اي1/5 ليتر آب جوش
نحوه فعاليتچاي هاي را داخل آب جوش بيندازيد تا رنگ دهند. ۵ دقيقه كافيست.بعد از خنك شدن چاي، آن را روي موهاي خويش اسپري فرماييد. بگذاريد ۱۰ دقيقه بماند. بعد از آن موها را بشوييد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۱:۰۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :