مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

موهايي قابل انعطاف و درخشان

بهترين شامپو براي ريزش مو
اشخاص يه خرده مي‌باشند كه دارنده موهايي قابل انعطاف و درخشان ميباشند و همگي دوست دارا هستند كه موهايشان قابل انعطاف و خوش فرم باشد. داشتن همچين مويي نياز به نگهداري و رسيدگي دارااست و شما مي بايست با به فعاليت بردن طرق متفاوت موهايي قابل انعطاف و براق داشته باشيد. داشتن موهايي قابل انعطاف و براق براي كليه اشخاص، حتي اشخاصي كه نمي تواند براي اين عمل زياد هزينه نمايند، قابليت پذير ميباشد. پس همدم ما باشيد.

بخش ۱ از ۷: استعمال از روغن نارگيل براي داشتن موهاي درخشان1روغن نارگيل خالص و طبيعي را بر روي موهاي كم آب ماساژ دهيد. روغن نارگيل مي بايست تصفيه نشده و طبيعي باشد، در غير اين فيس آن طور كه بايستي سبب رطوبت رساني به موهاي راز نميشود. كساني كه دارنده موهاي چرب مي‌باشند، نبايد روغن نارگيل را بيش تر از حد بر روي پوست رمز يا اين كه خيلي در حدود ريشه موها، ماساژ دهند. بر روي پوست راز اكثري چربي هاي طبيعي موجود است به اين ترتيب نسبتاً نيازي به چرب كردن ندارد. در بالا روغن نارگيل را به ذيل موها، بعد به بخش هاي بالايي موي بماليد.
مقدار روغن نارگيل موردنياز براي ماساژ موها، بستگي به متاع و ضخامت موهاي شما داراست. براي موهاي چرب مقدار روغن نارگيل كمتر؛ براي موهاي خشكتر روغن بيشتري به كارگيري فرمائيد. همت فرمائيد در مقدار مصرف روغن نارگيل زياده روي نكنيد.

2موها را با آب بشوييد، آن‌گاه طبق معمول موهايتان را شامپو نماييد. موها را با آب سرد بشوييد. اذن دهيد موهايتان كم آب شوند يا اين كه آنان‌را با حوله كم آب فرمائيد. به خواسته كم آب كردن موها، حوله را بر روي گيسو مالش ندهيد.


بخش ۲ از ۷: استعمال از تخم مرغ براي قابل انعطاف كردن گيسو1تخم مرغ شرايط دهنده اي توانمند و موءثر ميباشد. تخم مرغ موثرترين روش براي درخشان و قابل انعطاف كردن موها است.
۲ – ۴ عدد تخم مرغ (بستگي به حجم موهاي شما دارااست) را در يك ظرف بشكنيد. سفيده و زرده تخم مرغ را از هم غير وابسته نماييد ،سفيده آن را كنار بگذاريد. ( به خواسته به كار گيري از سفيده هاي تخم مرغ مي‌توانيد با آن‌ها يك اُملت خوشمزه صحيح فرمائيد ).بيش تر بخوانيدچه طور از ريزش موي پرهيز كنيم

2مقداري روغن زيتون در ظرف بريزيد، صرفا به اندازه اي كه زرده تخم مرغ را بپوشاند، آنگاه آنها را با هم تركيب نماييد. مطمئن گرديد كه آن‌ها به خير با هم ادغام و يكپارچه شوند.


3موهايتان را با آب ولرم شامپو فرمائيد، آنگاه اين تركيب را بر روي موهايتان بماليد. بعد از مقطع عصر ۶-۵ دقيقه، مجدد موها را با آب ولرم بشوييد. در پايان، موها را با آب سرد بشوييد.


بخش ۳ از ۷: استعمال از ماست براي داشتن موهاي قابل انعطاف1از ماست تحت عنوان وضعيت دهنده استعمال فرمائيد. موهايتان را به خير و خوبي كتف بزنيد. ماست معمولي تنظيم فرمائيد.
اعتنا داشته باشيد كه از ماست معمولي به كارگيري فرماييد در غير اين چهره سود متبوع نتايج نميشود.

2ماست را در لابه لاي موهايتان بماليد. آن گاه موهايتان را به طور دم اسبي ببنديد. در شرايطي كه مايليد مي‌توانيد يك كلاه پلاستيكي را بر روي موها قرار دهيد يا اين كه آنها گشوده رها فرمائيد.
به برهه زماني ۳۰-۲۰ دقيقه يا اين كه تا‌هنگاميكه ماست محكم شود، آن را بر روي موها نگه داريد. بهتر ميباشد بعد از آن خزينه رفته و موهاي خويش را با شامپوي مطلوب بشوييد.

بخش ۴ از ۷: معالجه مفيد با آلوئه ورا و عسل1ژل آلوئه ورا و عسل را به مقدار هم اندازه با هم تركيب نمائيد. آلوئه ورا يك موقعيت دهنده بسيار عالي ميباشد و موجب مرمت و جوانسازي موها و عسل نيز موجب درخشش آنها ميشود.
اشخاصي كه دارنده موهايي با رنگ تيره ميباشند، در هنگام استعمال از عسل اعتنا داشته باشند كه عسل رنگ موها را پر‌نور مي نمايد.مطمئن گرديد كه از ژل آلوئه وراي طبيعي به كارگيري فرماييد كه دربردارنده افزودني هاي مضر مانند الكل نباشد.تركيبي از روغن جوجوبا (به جاي آلوئه ورا)، عسل و وضعيت دهنده نيز به خير پاسخ مي دهيد.

2مخلوط را دربين موهاي كم آب ماساژ دهيد. آن را به بازه ۱۰-۵ دقيقه بر روي موها باقي بگذاريد. موها را با شامپو و شرايط دهنده شستشو بشوييد.
بيش تر بخوانيدبه چه شكل بوي بد دهن را معالجه كنيم

بخش ۵ از ۷: معالجه با سركه براي قابل انعطاف شدن گيسو1قبل از هركاري اوليه موهاي خويش را با آب و شامپو بشوييد. بهتر ميباشد با آب سرد موهاي خويش را بشوييد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۸:۳۹ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :