مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

به كار گيري از توليدها شيميايي را كاهش دهيد


بهكار گيري از توليدها شيميايي را كاهش دهيد بخش اعظمي از توليدها زيبايي و آرايشي كه براي گيسو به كارگيري مي گردند، به جهت داشتن مواد شيميايي براي گيسو مضر ميباشند و در صورت به كارگيري بيش خيس از حد، منجر وخيم شدن، ضعيفي موي و در غايت ريزش آن ها ميگردند . پس از رنگ آميزي مداوم گيسو با رنگ موهاي شيميايي مدتي به تارهاي موي خويش استراحت بدهيد و اجازه دهيد رنگ طبيعي خويش را نشان دهند . خوبتر ميباشد توليدات گياهي بي نقص و تضمين گرديده را خريداري فرماييد . پس از به كار گيري مكرر از توليدات آرايشي، موهاي خويش را با ماسك و تقويت‌كننده‌ها تيمار نماييد تا موجب ترميم موي شود .
موادغذايي مطلوب مصرف نمائيدبهترينشامپو براي ريزش م بهترين شامپو براي ريزش مو و هر شخصي براي نگهداري تن درستي تن و مغز روزانه به خوراك و ميوه‌هاي با مواد پرخاصيت كافي نياز دارد . خوراكي‌هايي كه داراي ويتامين و مواد معدني كافي باشند، براي پرهيز از ريزش گيسو مفيد مي باشند . در شرايطي كه سؤالتان اين ميباشد كه براي دوري از ريزش گيسو چه بخوريم مي بايست به سراغ مواد خوراكي برويد كه از نظر پروتئين، اسيد چرب امگا ۳، عنصر روي، آهن، ويتامين ب ۱۲، ويتامين غوغا و سي، منيزيم و سلنيوم بي نياز باشد . صيفي جات برگي، مغزهاي خشكبار، لوبيا و ماهي را در سبد غذايي خويش قرار دهيد .
خريدگونه هاي ماهي، ميگو و خاويار از سوپرماركت ديجي‌متاعخريدگونه هاي آجيل و خكشبار از سوپرماركت ديجي‌فرآوردهطولانيخيس بخوانيد: براي خودداري از ريزش موي چه بخوريم؟شكيبايينمائيد تا موها به فيس طبيعي كم آب شوند گيسو پروتئين خالص ميباشد و حرارت بالا به پروتئين گيسو جراحت مي رساند . وقتي كه از سشوار و دستگاه‌هاي كم آب‌كن به كار گيري مي كنيد، فارغ از داشتن دورانديشي در درحال حاضر آسيب زدن به موهاي خويش مي باشيد . اجازه دهيد پس از دوش دريافت كردن و شستشوي موي، خودشان به طور طبيعي كم آب شوند تا پروتئين و همينطور تارهاي موي استحكام بيشتري پيدا نمايند و با دور و اطراف خارج در تبادل قرار گيرند .
حرارت بالا سبب ساز خرد شدن و شكستن تارهاي موي مي‌گردد . در شرايطي‌كه ميخواهيد موهاي خويش را شرايط دهيد، آن‌ها را صاف و يا اين كه بيداد مي كرد فرماييد، از دستگاه‌هاي مطمئن به كار گيري نمائيد، همينطور خصوصي داغ آنان را براي طولاني دوران زماني روي گيسو خويش قرار ندهيد و هر ۱۰ ثانيه دستگاه را جا به جا فرماييد . اين نكته را در حيث داشته باشيد كه در حالتي كه حرارت بالاي وسيله موقعيت‌دهنده شما، گوش يا اين كه انگشتان دستتان را مي‌سوزاند، يعني حرارتش بسيار بالا ميباشد و قدرتمند ميباشد به به عبارتي ميزان موجب سوختن گيسو هم بشود . بعضي توليد ها مانند اسپري‌هاي مقاوم به دماي بالا، جراحت‌رساني حرارت به موي را كمتر مي‌نمايند . پيشين از وضعيت دادن موهاي خويش در مواقع اضطراري از اين توليدات به كارگيري نماييد .
طولانيتر بخوانيد: ۷ علت اصلي خارش پوست سر و روش درمان آنهاگيسورا هر يكسري وقت كوتاه فرمائيد
يكي‌از بي آلايش‌ترين شيوه‌ها براي مبارزه با موخوره، برش دادن آنهاست . اكثري از اشخاصي كه موهاي پرپشت و خير و خوبي دارا‌هستند اعتراف ميكنند كه موي خويش را به طور تر و تميز و هر يكسري وقت يك‌توشه (هر سه ماه) يه خرده كوتاه مي‌نمايند و به همين علت ميباشد كه گيسو سالم و فارغ از موخوره به حيث ميرسد . در صورتي نمي خواهيد هزينه متعددي را صرف آرايشگاه و تصحيح فرماييد، يك قيچي دست بگيريد و تنها تارهاي دارنده موخوره را كوتاه فرمائيد . كوتاهي هر از گاه گيسو، موجب رشد مجدد موي مي شود .
مدلموهاي آزاردهنده را گزينش نكنيد برخي از نوع‌هاي گيسو مثل مو دم اسبي، اشكال جور بافت نظير بافت‌هاي آفريقايي يا اين كه هر دسته ديگري كه موجب كشيده شدن تارهاي مو شما مي گردد، ريزش گيسو را افزايش مي دهد . فشار و كششي كه در اثر مدل موهاي تعجب آور و آزاردهنده به تارها وارد مي گردد، منجر ساز غيروابسته شدن موها از ريشه مي گردد . در صورتي ميخواهيد گيسو خويش را ببنديد، از كش و گيره‌هايي به كار گيري نماييد كه فلز نداشته باشند و از محصول پلاستيكي نباشند زيرا اين متاع‌ها موها را طولاني تر اذيت مي كنند .


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۲:۲۹ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :