مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

زنان ژاپني براي صاف و درخشان كردن موها


دنياي مد آرايش و پيرايش و زيباييطرز زنان ژاپني براي صاف و درخشان كردن موهاكد مقاله :

بهترين شامپو براي ريزش مو

69079زمان مطالعه : 5 دقيقهزنان ژاپني براي داشتن موهايي درخشان و قشنگ مواد طبيعي را جايگزين مواد شيميايي كرده و براي “صاف كردن گيسو”هاي خويش از ماسك هاي گياهي و جلبك هاي دريايي استعمال ميكنند.رمز زيبايي و درخشان بودن موهاي ژاپني ها ، نحوه بي آلايش صاف كردن گيسودختران ژاپني، رغبت دارا هستند تا به خوشگل ترين دختران دنيا تبديل شوند از روزگار كودكي آن ها مي آموزند كه چه گونه از پوست و مو خويش نگهداري نمايند ، آن‌ها برنده به نگه داشتن موهاي بلند و ابريشمي در سال هاي آينده شان ميشوند يكي موراد زيبايي زنان و دختران ژاپني مرتبط با موهاي آنهاست كه صاف و براقيت خاصي دار البته زنان ديده بادامي چطور سواي استعمال از هيچ طرز تصنعي و با شيوه هاي طبيعي چنين موهاي زيبايي دارا هستند ؟ جواب را درپي اين بخش از نمناك خواهيد خواند.


صاف كردن گيسو در منزل با مواد طبيعي
 
رمز موهاي صاف و درخشان زنان ژاپنيكليد داشتن پوست و مو خوبشان، اين ميباشد كه تاجاي ممكن طبيعي مي‌باشند و از مواد طبيعي استعمال مي نمايند، به خصوص در محصول ها زيبايي. زنان ژاپني با دستكم ممكن پيرايش مي نمايند و از محصولاتي كه با مواد شيميايي وحشتناك و سنگين ساخت گرديده اند به كارگيري نمي‌كنند و تا جاي ممكن از محصول ها طبيعي به كار گيري ميكنند. حفظ از گيسو، براي دختران ژاپني بسيار مهم ميباشد.
رمز مو ژاپني، روش مينيماليستي ميباشد:آنان موهاي خويش را بيشتراز دو توشه در هفته شستشو نمي دهند و به جاي به كارگيري از شامپوهاي تجاري، آنان از پودر جلبك دريايي كه با آب ادغام مي گردند، به كارگيري مي‌نمايند.
 


صاف كردن گيسو به سبك ژاپني ها
 
چرا جلبك دريايي براي گيسو موءثر ميباشد؟جلبك دريايي (به ويژه لاميناريا)، به خيال خاصيت بهبود دهنده اش، شناخه ميگردد.يد و اسيد جان دار در جلبك دريايي قهوه اي، موي را مجموعاَ طولش تغذيه مي‌كند، براي موي رطوبت رساني و هيدراتاسيون لازم را انجام ميدهد، در فيض موي از ريشه تقويت مي گردد.جلبك هاي سبز و قرمز‌رنگ ،بي نياز از اسيدهاي آمينه، كلسيم، آهن و ويتامين ها مي‌باشند، كه رويش گيسو را فعال مي نمايند.جلبك آبي‌رنگ سبز بي نياز از پروتئين، سلنيوم، بتا كاروتن و ويتامين A ميباشد.تمام اين عنصرها، موءثر بر رويش گيسو و تقويت آن ميباشند، همينطور گيسو را از اثرات منفي و مخرب زيست محيطي حفظ مينمايند.جلبك دريايي قهوه اي ،مي‌تواند سموم را از لايه هاي عميق پوست خارج بكشد، گردش خون را ارتقا دهد، و دارنده خاصيت ضدعفوني كنندگي نيز مي‌باشد.ماسك هاي مو جلبك دريايي، ميتوانند براي هر دسته گيسو به كار گيري شوند .براي هرمورد از آن‌ها يك فرمان العمل اختصاصي به شخصي با معالجه موثري موجود است.علي رغم تعداد متعددي مزايا، ماسك لاميناري، دارنده چند مورد ها منع مصرف ميباشد كه نبايد ناديده گرفته شوند:
حساسيت به يدبيماري تيروئيديتومورهاي سرطانيبراي اجتناب از بخش اعظمي از خطاها موي، ماسك گيسو با جلبك دريايي را در منزل صحيح فرمائيد.
 
 
موهاي خويش را با ماسك جلبك دريايي صاف و درخشان فرمائيد 
 
خاصيت درماني جلبك دريايي ،ميتواند خطاها ذيل را حل نمايد:پرورش كُند و ضعيف موي ريزش مويا شكنندگي آنجراحت دور از شوخي ناشي به كار گيري از مواد شيميايي رنگ گيسوشوره رمز و خارش پوستيكم آبي بيشتراز حدموهاي سوخته و فارغ از درخشندگي و براقيت

صاف كردن موي با ماسك هاي خانگي
 
چه طور از ماسك موهاي جلبك دريايي استعمال كنيم؟براي تهيه و تنظيم ماسك موي بهتر ميباشد از پودر يا اين كه جلبك دريايي جان دار در داروخانه استعمال فرماييد.ماسك موي با جلبك دريايي ميتواند بر روي گيسو كم آب و يا اين كه يه خرده مرطوب، مصرف شود.تركيب را بر روي گيسو براي 1 ساعت، اذن دهيد تا بماند ( خير بيش تر). آن‌گاه ،موهاي خويش را با آب ولرم آبشي فرمائيد. از شامپو به كار گيري نكنيد.براي جذب بهتر، لازم ميباشد يك كلاه گرمابه را بر روي سرتان بگذاريد و بعد دورش حوله بپيچيد.دو توشه در هفته از اين ماسك گيسو جلبك دريايي به كارگيري فرماييد.در اينجا مي‌توانيد فرمول هاي مختلفي را براي ايجاد ماسك جلبك دريايي ملاحظه كنيد. 


نگهداري از موها با ماسك جلبك
 
ماسك DIY جلبك دريايي براي موهايي ابريشمي:اصولا، اين يك ماسك خالص ژاپني ميباشد ،كه با جلبك دريايي ايجاد شده است.اين ماسك، فوليكول هاي گيسو را تقويت مينمايد و آنها‌را سفت و درخشان مي‌نمايد.جلبك دريايي كم آب گرديده را باطن آب گرم بريزيد و آن را به بازه 1 ساعت تر فرماييد.اين آب را روي رمز ريخته و موهاي خويش را با آن آبكشي نماييد.بعد از آن، كلاه گرمابه بگيريد و روي سرتان بگذاريد و حوله اي دورش بپيچيد.اين ماسك ،تا 20 دقيقه روي گيسو بماند. موهاي خويش را با آب ولرم بشوييد. 


 زنان ژاپني براي صاف كردن موي چكار مي نمايند؟
 
ايجاد ماسك موي از جلبك دريايي و حنافرمان العمل جلبك دريايي و ماسك گيسو حنا:
ساختن ماسك با به كارگيري از اين تركيبات ارگانيك سهل وآسان ميباشد! تمام چيز هايي كه نياز داريد، يك بسته حناي بي رنگ و يكسري جلبك دريايي كم آب شده‌است.
صحيح مثل راهبرد پيشين، جلبك دريايي كم آب را باطن آب گرم بريزيد و بگذاريد تر شود.آنگاه يك بسته حناي بي رنگ را به‌اين مايع بيش تر فرماييد.تمام مواد را خوب تركيب نمائيد.اين ماسك موي را ،روي موهاي مرطوب به كار گيري فرماييد.بگذاريد تا براي 20 دقيقه بماند و آن گاه موها را با آب گرم شستشو دهيد. 


رمز صاف و درخشان بودن موهاي زنان ژاپني چه ميباشد؟
 
جلبك دريايي و روغن باباسو در حفظ از گيسو:اين ماسك طبيعي، براي موهاي كم آب پيشنهاد مي شود.امداد مينمايد تا سرعت رويش موي ارتقا يابد و فوليكول هاي گيسو را مرطوب مي سازد.در مقادير معادل، روغن باباسو و جلبك دريايي مرطوب كه (پيشين از آن مي بايست روي آب گرم ريخته شود)، را باهم ادغام فرماييد.ماسك را روي پوست رمز و كل موي بگذاريد.اذن دهيد براي 30 دقيقه بماند و بعد آن را با آب گرم شستشو دهيد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۹:۳۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :