مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

هنگام بيدار شدن از خواب موهاي خوشگل و خوش حالتي داشته باشيد


هنگام بيدار شدن از خواب موهاي خوشگل و خوش حالتي داشته باشيد
بهترين شامپو براي ريزش مو

عوض اينكه هر روز صبح همگي عملكرد خويش را براي آراسته كردن موهاي آشفته صرف نمائيد چرا از بروز اين خطاها پرهيز نمي كنيد؟ ترفندهايي موجود است كه شمارا مطمئن مي‌سازد بامداد به هنگام بيدار شدن از خواب موهاي خوشگل و خوش حالتي خواهيد داشت.
يك رو بالشتي نو بخريد:شايسته ترين نحوه براي داشتن موهايي خوب به كار گيري از رو بالشتي ابريشمي ميباشد. رو بالشتي‌هاي نخي موهاي شمارا در زمان شب به سمت حريم پرتاب ميكند و سبب ساز ساخت پيچ و خم در آن ميشود. البته ابريشم خير فقط با موهاي شما به خير و خوبي خلق مي‌نمايد بلكه رطوبت مايحتاج را در خويش نگه ميدارد.
پيشين از خواب از ماسك گيسو به كارگيري فرماييد:اعمال ماسك موي پيشين از خواب سبب مرطوب شدن موهاي شما مي‌شود. عملكرد فرماييد يك قاشق غذاخوري سس مايونز، آووكادو، روغن زيتون و عسل را با هم ادغام نمائيد. اين يك ماسك عالي براي آبرساني و تغذيه موهاست. پس از اعمال اين ماسك بر روي موي، مطمئن گرديد كه يك كلاه مطلوب بر روي رمز ميگذاريد.
كارايي فرماييد گذشته از خواب موهاي خويش را ببافيد:اينكار خير فقط سبب ساز مي‌گردد موهايتان از روي چهره برداشته شود بلكه به هنگام بيدار شدن از خواب موهاي پاك و مرتبي خواهيد داشت. پيشين از خواب تلاش فرماييد موهاي خويش را ببافيد. اما بايستي به خاطر داشته باشيد كه‌اين بافت بهتر ميباشد شل و ول باشد.


آبرساني موي
شايسته ترين نحوه براي داشتن موهايي خوب استعمال از رو بالشتي ابريشمي ميباشد



برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۴:۵۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :