مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

موهاي قشنگ مشهور

بهترين شامپو براي ريزش مو
اشخاصي كه موهاي وز و كم آب دارا‌هستند براي معالجه و رفع آن مي‌توانند با مواد طبيعي و خانگي ماسك موي بسازند و با به كار گيري از آنان موهاي صاف و نرمي داشته باشند.ماسك هاي عالي براي معالجه و در اختيار گرفتن موهاي وز و كم آبهندوان كلاً جهان به داشتن موهاي قشنگ مشهور اند، پس براي برطرف كردن بي آبي و وزي موهايتان به معالجه هاي آنها اعتماد نمائيد. 9 معالجه عالي و قطعي براي موهاي كم آب و وز براي اشخاصي كه موهاي كم آب و وز دارا هستند، هيچ چيز بهتر از يك معالجه بي آلايش و قطعي وجود ندارد كه با آن بتوانند موهايي خوش وضعيت و قشنگ داشته باشند.
مواد طبيعي كه در اكثر معالجه هاي سنتي سرزمين هند به چشم مي‌خورد، راه‌حل خير و خوبي براي موهاي كم آب و وزتان خواهد بود ولي بهتر ميباشد كه معالجه گيسو كم آب را با پيشگيري از آن آغاز فرماييد . برهان داشتن موهاي وز و كم آب كمبود آب و رطوبت ميباشد، پس در صورتيكه موهاي كم آب و وزي داريد لطفا در تغذيه خويش تجديد حيث فرمائيد.
9 راهبرد معمولي براي تنظيم ماسك گيسو براي موهاي وز و كم آب9 راهبرد معمولي براي تنظيم ماسك موي با به كارگيري از مواد معمولي ايي كه احتمالا در آشپزخانه شما موجود هست.
1. آووكادو:
آووكادو تحت عنوان يك كدام از غذاهاي عالي طبيعي شناخته شده‌است. روغن ها و پروتئين هاي آن سبب ساز نرمي و مرطوب كنندگي گيسو و كاهش وز شدن موي خواهد شد.
مواد لازم:
نصف يك آووكادويك سري قطره روغن نعناطريق تهيه و تنظيم:
در آغاز آووكادو را له فرماييد و يك سري قطره روغن به آن بيافزاييد، بعداز اينكه موهايتان را شامپو كرديد آب مازاد اش را بگيريد و ماسك بدست آمده را روي ان اعمال نماييد.اذن دهيد 15 دقيقه بماند و بعد از آن بشوييد.بعد از اعمال اين ماسك شاهد صاف شدن فوقالعاده موي، سواي چربي و صافي بيش تر از حد خواهد شد.در حالتي كه نگران بوي مازاد نيستيد، براي مرطوب شدن طولاني تر مي‌توانيد يك تا دو قاشق غذاخوري زردي تخم مرغ يا اين كه ماست را به ادغام بيافزاييد.

رفع موهاي وز و كم آب با آووكادو و روغن نعنابا موهاي وز و كم آب چه كنيم؟2.موز و روغن زيتون:
موز خير صرفا مي‌تواند تاثير فوق العاده اي بر روي تندرست پاهايتان داشته باشد، بلكه براي تندستي موهاي شما نيز عالي ميباشد.
مواد لازم:
يكي موزيك قاشق طعام خوري روغن زيتونشيوه تهيه و تنظيم:
موز را له فرمائيد و آنگاه روغن زيتون را به آن بيفزاييد و بعد از آن مخلوط را روي گيسو و پوست سرتان ماساژ دهيد و پس از 30 دقيقه با آب ولرم و شامپو بشوييد.
3. روغن نارگيل:
شگفتي‌ها و مزاياي روغن نارگيل بي شمار ميباشد. اين روغن سنگين ميباشد و به طور عميق به شفت موي نفوذ مي كند. البته تلاش فرماييد براي موهاي خيلي نازك استعمال نكنيد.
يك قاشق خوراك خوري روغن نارگيل را به ساقه گيسو اعمال نمائيد، در صورتي‌كه روغن شما جامد ميباشد كافي ميباشد كه ان را قبلي از اعمال در مايكروويو گرم فرماييد. در‌صورتي‌كه موهايتان حقيقتا كم آب شده‌است، اذن دهيد روغن يك شب تا صبح بماند. همينطور مي توانيد از ادغام روغن نارگيل با روغن زيتون به كارگيري نماييد.
مواد لازم:
دو قاشق غذاخوري روغن نارگيلدو قاشق طعام خوري روغن زيتونطريق تنظيم:
دو روغن جانور را با يكديگر مخلوط نماييد و بعد روي موهايتان اعمال نماييد، از يك كلاه گرمابه براي پوشش به كارگيري فرماييد و پس از 15 تا 30 دقيقه با شامپو و آب ولرم شستشو دهيد.


روغن نارگيل شايسته ترين روغن براي موهاي كم آب و وزطريق تنظيم ماسك گيسو براي موهاي كم آب و وزوزي4.كدو تنبل و عسل:
كدو تنبل دارنده مزاياي بسيار متعددي براي تن درستي ميباشد و در شرايطي كه تا قبل از اين هم در بخش تندرست نمناك گفتيم آن ها بي نياز از ويتامين هاي A ،C ، بتاكاروتن ، پتاسيم و روي مي باشند. براي تاثير اضافه، عسل را به آن بيفزاييد و روي موهايتان اعمال فرمائيد. و پس از حدود 15 دقيقه با آب شستشو دهيد.
5.آب و شكر:
در صورتي موهاي وزي داريد، يك فنجان آب را با پاره اي قند يا اين كه شكر ادغام فرماييد و بعد روي موهايتان اعمال كنيد. همينطور ميتوانيد آنرا به طور اسپري اي نيز به كار گيري نماييد. و در غايت پس از چند توشه استعمال ، شاهد اعجاز آن باشيد.
6.آسپرين:
قرص آسپرين دربردارنده اسيد ساليسيليك ميباشد كه سبب رفع وزي موي و درخشندگي و نرمي خواهد شد.
يكسري قرص آسپرين را باطن شامپوي معمول خويش حل فرمائيد و با به كارگيري از آن موهايتان را شستشو دهيد.اين معالجه را هر دو هفته تكرار فرماييد.همينطور مي‌توانيد يك تا دو قاشق غذاخوري جوش شيرين را با يكي قرص آسپرين مخلوط فرمائيد و باطن شامپوي خويش بيش تر فرماييد و روي موهايتان ماساژ دهيد.اعتنا داشته باشيد كه جوش شيرين تيرگي موها را از في مابين ميبرد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۲:۲۶ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :