مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

رابطه ريزش موي در‌پي علت‌هاي بروز اين مشكل


از آنجا كه طب سنتي يك طب كل‌نگر ميباشد در رابطه ريزش موي در‌پي علت‌هاي بروز اين مشكل مي گردد و دقيقا براساس تشخيص معالجه‌هاي متفاوتي اعمال مي‌كند. يكي از عواملي كه از نگرش طب سنتي در رشد گيسو اهميت داراست، تغذيه ميباشد.

  بهترين شامپو براي ريزش مو 

به همين ادله غذاهايي مانند پروتئين و گوشت كه از بينش طب سنتي گرم مي‌باشند و از نگاه تغذيه قيمت بالايي دارا هستند، مي بايست گزينه به كار گيري قرار گيرد. تصحيح رژيم غذايي ميتواند در پرورش و استحكام گيسو اثر گذار باشد. يكي ديگر از عواملي كه ممكن ميباشد ريزش گيسو را موجب شود، استرس و حالات روحي- ديوانه شخص ميباشد. ولي پيش از هر چيز مي بايست حالت كلي تن سنجيده شود تا معين شود اين مشكل به جهت بيماري خاصي بروز كرده ميباشد يا اين كه نقص‌ در پوست و گيسو سبب ريزش گيسو شده‌است.سرتان را شيرين كنيدشايد باورتان نشود ولي عسل خاصيت فراواني در خودداري از ريزش گيسو دارااست. قندي كه در عسل موجود هست آب موي را نگه داشته و منجر مراقبت رطوبت گيسو مي‌گردد. ميتوانيد قبلي از استحمام يه خرده عسل را با روغن زيتون ادغام كرده و نيم‌ساعت روي موها بماليد. همينطور ميتوانيد روغن بادام تلخ و عسل را با هم تركيب كنيد و روي سرتان بماليد. براين اساس موهاي‌تان پرپشت مي شود.
اين گياه را مثل آب نبات بخوريدهليله سياه، گياهي ميباشد پر اسم و رسم به اكسير ارتفاع قدمت كه ساكن كشور هند ميباشد و براي معالجه بيماري‌هاي متفاوت از پاراگراف ريزش موي به كار گيري مي شود. اين گياه بازدارنده از سپيد شدن موها هم مي‌گردد. ميتوانيد يك دانه هليله كابلي را پايين گويش نهاده و مانند آب نبات آن را به كار گيري كنيد. روغن هليله را هم مي‌اقتدار روي موها ماليد و آن‌گاه استحمام كرد.
سرتان را گرم فرماييديكي از گياهاني كه در كتب طب سنتي به تاثير آن در پيشگيري از ريزش گيسو اشاره گرديده، مصطكي ميباشد. اين گياه براي تقويت گيسو بسيار خوب ميباشد. از لحاظ طبيعت اين صمغ گرم و خشك، محلل و مقوي ميباشد. مي توانيد پودر مصطكي را با گزينه يا اين كه حنا ادغام كرده و روي راز به كارگيري كنيد. مصطكي روغن‌هايي هم دارااست كه مي‌قدرت روي راز گذاشت و پس از يك سري ساعت راز را شست. علاوه بر اين گياه، پوسته سبز گردو را هم مي‌اقتدار به‌تنهايي و هم درون حنا يا اين كه آيتم به كار گيري كرد. جذاب اينجاست كه پوسته گردو، بعضي وقتها رنگ مشكي هم به گيسو مي دهد. كافي ميباشد پودر آن را با آب ادغام كنيد و روي راز قرار دهيد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۳:۱۷ توسط:علي پور موضوع:

چه هنگامي ميتوانيم بگوييم شخصي در گير به ريزش موي شده‌است؟


جهت شناخت طولاني تر با اين نقص‌، گفتگوي تحت را با پزشك معالج بهروز باريك‌في مابين، كارشناس بيماري‌هاي پوست و موي و عضو هيات علمي دانشكده شهيد بهشتي بخوانيد.
چه هنگامي ميتوانيم بگوييم شخصي در گير به ريزش موي شده‌است؟
بهترين شامپو براي ريزش مو
به‌طور كلي در شرايطي كه شخص در حين روز ميان 50 تا 100 تار مو خويش را از دست بدهد، ريزش مو طبيعي داراست. اين موها، موهاي مرده مي باشند. در شرايطي كه اين موها را كه معمولا با دست كشيدن به رمز و كتف زدن به دست مي آيند، نگاه نماييد، متوجه مي شويد كه انتهاي سفيدي دارا‌هستند.
 
بعضا‌ها فكر‌مي كنند زيرا موها مرده اند و مي‌ريزند، ديگر جاي آنان مويي در نخواهد آمد. در حالي كه‌اين‌طور وجود ندارد و جاي موهاي مرده ريخته، رشد دوباره گيسو خوا‌هيم داشت و جاي نگراني وجود ندارد. اما كلاً تا هنگامي كه 25 درصد تراكم موها نادر نشود، شخص معمولا شكايتي از نادر شدن موهايش ندارد.
 
 
آيا مدل ريزش گيسو در خانم‌ها و آقايان گوناگون ميباشد؟
 
آري، در آقايان معمولا ريزش موي بسيار شايع ميباشد، طوري كه ميگويند 90 درصد آقايان درجاتي از ريزش گيسو مردانه را دارا‌هستند. اين ادله هم به ژنتيك مربوط ميشود و هم به مسايل هورموني.
 
به‌طور كلي در شرايطي‌كه شخص در حين روز در بين 50 تا 100 تار مو خويش را از دست بدهد، ريزش گيسو طبيعي داراست. اين موها، موهاي مرده ميباشند.
 
ريزش موي در آقايان اين چنين ميباشد كه از نصيب شقيقه‌ها استارت مي گردد و به ندرت عقب‌خيس رفته و موقعيت مثلثي صورت به خويش ميگيرد و در غايت موهاي فرق راز، معدود و نازك ميگردند.
 
در همگي اين منطقه‌ها به هم مي‌چسبند و ممكن ميباشد هيچ تار مويي روي سرشان نماند، به غير از نصيب‌هايي كه حساس به هورمون مردانه نيستند، مانند گوشه‌هاي گوش و پشت رمز.
 


اين سر مشق براي خانم‌ها به چه شكلي ميباشد؟
 
در خانم ها هم علت‌هاي مختلفي براي ريزش موي موجود است:يك كدام از شايع‌ترين علت‌هاي ريزش موي در خانم‌ها، كمبود آهن ميباشد. معمولا به جهت خونريزي‌هاي ماهانه و رژيم‌هاي لاغري مشقت كه بعضا از خانم‌ها مي گيرند، يا اين كه مبتلا نادر‌خوني گرديده و يا اين كه ذخيره آهن بدنشان معدود ميشود.
 
علت شايع ديگر در خانم‌ها مانند آقايان مسايل ژنتيكي ميباشد، يعني خانم‌ها هم مبتلا ريزش مو مردانه ميشوند ولي طرح ريزش موي در خانم‌‌ها با آقايان فرق داراست.
 
در خانم‌ها معمولا خط جلوي رمز مراقبت ميگردد و تراكم موها در نصيب فرق و جلوي رمز معدود مي گردد و خانم‌ها شم مي نمايند وقتي كه فرق گشوده مي‌نمايند كف سرشان پيداست و موهايشان نازك گرديده اند.
 
گهگاه اين مساله آن‌قدر در خانم‌ها شديد ميباشد كه نصيب جلوي سرشان مانند آقايان خالي ميگردد، البته معمولا آنچه كه در خانم‌ها چشم ميشود، كاهش تراكم موي ميباشد خير طاسي.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۰:۵۸ توسط:علي پور موضوع:

نادر پشتي و ريزش گيسو


با اين شيوه ها موهاي خويش را پرپشت فرمائيد!نادر پشتي و ريزش گيسو از نگراني هاي رايجي ميباشد كه ذهن اشخاص اكثري را به خويش مشغول نموده است. براي شناخت بيش تر با اين نقص‌ و چاره و معالجه موهاي معدود پشت با ما هم پا باشيد.

بهترين شامپو براي ريزش مو 
نبض ما– موهاي ما پس از عصر طولاني استعمال از گونه هاي و اقسام مواد آرايشي و اتو و سشوارهاي روزمره ديگر شادابي و زيبايي روزهاي قبلي را ندارند و با هر توشه نقاشي كردن نازك‌خيس و نادر‌پشت‌خيس از پيشين مي گردند.
يك كدام از مهمترين عارضه ها موهاي نادر پشت و نازك كارداران موروثي و ژنتيكي ميباشد كه به صورت خلل در هورمون‌هاي جنسي بروز مي نمايد و به مرور سبب ساز ريزش موي و نازك و شكنندگي آن ميشود البته علاوه بر برهان وراثت، اشكال آلرژي‌ها، آلودگي‌هاي آب و هوا، گونه تغذيه، روش پيرايش و محافظت و واحد سنجش به كارگيري ما از توليد ها متفاوت شيميايي هم تاثير فراواني روي پروسه معدود پشت و نازك شدن موها داراست اما صرفا اين دست اندركاران نيستند كه منجر موهاي معدود پشت و نازك ميگردد زيرا گهگاه وجود يك بيماري مختص هم سبب ساز اين ريزش مي شود.
موهاي معدود پشت در خردسالان
مو نوزاد اولي چيزي ميباشد كه مامان و دور‌وبري ها پس از وضع حمل به آن نگاه مي نمايند و تمامي اميد دارا هستند فرزند متولد گرديده چه دختر باشد چه پسر، موهاي متعددي داشته باشد. اكثري از نوزادان هنگامي متولد ميشوند موهاي معدود پشت و ظرافت دارا هستند. موهاي نادر پشت در نوزادان روزگار به دنيا آمدن بسيار طبيعي ميباشد.
محصول مو نوزاد بسيار نازك و لطيف ميباشد و همين قضيه سبب ساز ميگردد در حالت معمولي از موقعيت معمول كمتر چشم شود. از طرف ديگر، برخي نوزادان موهاي نادر پشت خيس و بعضي گيسو پرپشت تري دارا‌هستند.
موقعيت معاش مامان تاثيري در پرورش مو شيرخوار ندارد و اضافه مورد ژنتيك في مابين ميباشد. با اين حالا عفونت هاي پوستي از گزاره درماتيت سبوروييك و اگزما و مسائل آلرژيك مي‌تواند در كندي رويش موي يا اين كه ريزش آن تاثير داشته باشد.
كمبود برخي املاح نيز قادر است سبب ريزش گيسو شود. ولي در رژيم معمول اين كمبودها بروز نمي نمايد و نيازي به دادن كامل كننده به شيرخوار وجود ندارد. گهگاه متخصصان پوست براي تقويت مو شيرخواران كامل كننده هايي مثل بيوتين، سليوم، زينك و ويتامين هاي مجموعه B تجويز مينمايند كه چندان هم تاثيرگذار وجود ندارد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۹:۵۵ توسط:علي پور موضوع:

وضع حمل گرديده‌ايد ريزش گيسو


در صورتيكه مبتلا ريزش گيسو پس از وضع حمل گرديده‌ايد ريزش گيسو شما ممكن ميباشد به طور ناگهاني و گهگاه به طور نوع‌اي تا 6 ماه بعداز وضع حمل ادامه پيدا نمايد.
علت ريزش گيسو پس از وضع حمل چه است؟يك شخص به صورت معمول 100 عدد گيسو خويش را در روز از دست مي دهد ولي به صورت مستقل، به اين ترتيب متوجه آن نمي شود. در حين بارداري، هورمون‌ها جلوي ريزش گيسو را مي گيرند و درخشش موهاي شما مشابه ستاره‌هاي سينما مي گردد. موهايتان آنقدر قطور ميشود كه به رنج مي توانيد كتف را از في مابين آن ها عبور دهيد! ولي تمامي اين اتفاقات خوب تمام مي شود و آن هنگامي ميباشد كه هورمون‌ها به وضعيت معمولي خويش بر ميگردند ريزش موي هم مثل قبلي مي گردد.

 بهترين شامپو براي ريزش مو 
ريزش موي بعداز وضع حمل چقدر ادامه خواهد داشت؟نگران نباشيد قرار وجود ندارد همگي موهاي شما بريزد! تنها شرايط داراست به موقعيت گذشته خويش برمي‌گردد. زماني كه بچه شمع‌هاي ميلاد يك سالگي خويش را فوت كرده و راز وي هم يه خرده موي در آورده ميباشد ريزش گيسو شما مثل قبلي از بارداري ميشود.
براي دوري از ريزش گيسو در بارداري چه كاري ميتوانيد انجام دهيد؟در‌صورتي‌كه بعداز وضع حمل موهايتان همچنان زياد مي‌ريزد اقدامات تحت را انجام دهيد:رژيم غذايي مطلوب تعيين كرده و كامل كننده‌هايي كه در حين بارداري داشته‌ايد را ادامه دهيد؛در حين لازم شامپو بزنيد و از وضعيت دهنده مطلوب گيسو و يك برس با دندانه‌هاي بافاصله براي نادر كردن پيچش موي به كار گيري فرمائيد. بجاي كش از سنجاق راز براي بالا نگهداشتن گيسو ياري بگيريد. موهاي خويش را به صورت دم اسبي در نياورده و نكشيد.از سشوار، فر كننده و اتو موي تا حد قابليت و امكان استعمال نكنيد و معالجه‌هاي شيميايي (هايلايت، فر شش ماهه و صاف كننده گيسو) را تاهنگاميكه ريزش موي نادر شود كنار بگذاريد.در حالتي كه ريزش گيسو شما زياد ميباشد با پزشك معالج سخن فرماييد. ممكن ميباشد ريزش گيسو نماد تيروئيد باشد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۲:۳۸ توسط:علي پور موضوع:

طرز هايي براي قطور شدن گيسو رمز


طرز هايي براي قطور شدن گيسو رمزشايد شما هم عشق مند باشيد كه بدانيد: چه‌گونه موهاي قطور داشته باشيم؟ سئوالي كه براي بخش اعظمي از مردان و زنان مهم ميباشد. همان گونه كه ميدانيد بشر ها دارنده اشكال نژادهاي موي مي‌باشند كه بستگي به ماهيت ژنتيكي، آب و هواي محل معاش و مواد غذايي كه مصرف مي‌نمايند، دارااست.

بهترين شامپو براي ريزش مو 

بخش اعظمي از عامل ها ديگر ميتوانند مفيد بر ريزش يا اين كه ضخامت گيسو باشند، مانند: ارتقا سن، استرس و ...  (در مقاله ها ديگر در رابطه عارضه ها ريزش گيسو و منش هاي پيشگيري از آن نوشته ايم). در صورتيكه چه ضعف ريشه موي يا اين كه نازك شدن ساقه هاي آن تماما قابل پيشگيري وجود ندارد البته استراتژي هايي وجود دارا‌هستند كه ميتوانند به شما ياري نمايند تا موهايي با ظواهر كلفت خيس داشته باشيد و از ريزش آن نيز پرهيز و حتي به تقويت موهاي خويش ياري نماييد. در پايين به مواقعي زيرا تكنيك ها و نكات حفظ از موي و همينطور تغيير‌و تحول در سبك معاش كه سبب ساز به قطور ترشدن ريشه گيسو ميگردد، اشاره شده‌است. 
شيوه نخستين: نگهداري از موهاگزينه جالبي كه درين خصوص موجود هست، اضافه مردم براي بيشتر شدن حجم موهايشان از كالاهاي تجاري استعمال مي نمايند، ولي اين شايسته ترين منش چهت نيل به‌اين انگيزه وجود ندارد.
تكنيك هاي نگهداري از موي: 
1. از شامپو و قابل انعطاف كننده هاي شيميايي استعمال نكنيد.اضافه توليدات موي دربرگيرنده مورد ها شيميايي ميباشند كه در منزه شدن گيسو موثرند البته ممكن ميباشد مضرات بيشتري داشته باشند.اين توليدها به پوست و موهاي بعضا از مردم از چندان آسيبي نمي رسانند البته شايسته ترين منش اجتناب از مصرف اين توليدات تا حد قابليت و امكان ميباشد. در واقعيت به شما سفارش ميكنيم كه به تاثير شامپو بر ريزش موي اعتنا نماييد. بعضا مواد و تركيبات شوينده مي باشند كه در طولاني تر محصول ها گيسو به خصوص شامپوها و يا اين كه اسباب آرايشي، وجود دارا‌هستند. از پاراگراف: Sodium laurel and laureth sulfatesاين مواد و تركيبات، چربي طبيعي به دور موها را از ميان مي‌برند و ممكن ميباشد موجب ضعيف شدن و درنهايت ريزش گيسو شوند.بهتر ميباشد محصول ها طبيعي يا اين كه محصولاتي كه با روغن طبيعي يا اين كه دست اندركاران صابوني تنظيم گرديده اند را تعيين فرمائيد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۵:۴۹ توسط:علي پور موضوع:

8 شيوه براي پرپشت خيس كردن موهاي


8 شيوه براي پرپشت خيس كردن موهاي معدود پشتهرچندكه قطور كردن تارهاي موي در واقعيت ممكن وجود ندارد، البته متخصصان ترفندهايي را به شما خاطر ميدهند كه شما‌را تا حدي راضي مي‌كند.به نقل از خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران، با راهكارهايي اساسي مي قدرت موهاي نادر پشت را لبريز و حجيم نشان اعطا كرد.

بهترين شامپو براي ريزش مو 

با واقعيت روبرو گرديد :داشتن موهاي فوق‌العاده خوشگل از طالع بلند ميباشد. چون در دست گرفتن ساختار موهاي شما به دست ژن‌هاي شماست، عمل چنداني از شما ساخته وجود ندارد، كه ولي مايه تاسف و افسردگي ميباشد، پس خوشا به هم اكنون خانم‌هايي كه موهاي پرپشت و زيبايي را به ارث برده‌اند. اگرچه كلفت‌سازي تارهاي گيسو در واقع نا ممكن ميباشد، ولي متخصصان حقه‌هايي را به شما يادگرفتن ميدهند كه شمارا پاره اي به هدفتان نزديك مينمايد. شامپو و وضعيت‌دهنده مطلوب موهاي خويش را تعيين نمائيدفوولر ميگويد: اين محصول ها سالم، حجم و ضخامت موها را ظاهرا ارتقا داده، بي آنكه موها را سنگين و آزاردهنده نمايد. استراتژي خرد‌كردن موهاميكا فوولر، آرايشگر داراي شهرت تالار زيبايي بستني وو در بورلي هيلز اعتقاد دارد كه: كوتاه كردن موها به طرز لايه لايه يا اين كه به اصطلاح خرد‌كردن بيشتراز اندازه، موها را معدود پشت‌خيس از آنچه مي‌باشند، نشان ‌ميدهد. در كوتاهي موها بايستي تعادل را برقرار فرمائيد، چون اكثر اوقات، زير موها پرپشت‌خيس و جلوي موها نادر‌پشت‌ترند. زير موها را صاف و يك دست نگه داريد، چون اين تصور را پديد مي آورد كه موهاي شما پرپشت مي باشند. به اندازه كافي شامپوي كم آب خريداري فرمائيدآرايشگر مشهور جيمز كورنول اعتقاد دارد: زماني كه‌اين شامپو را به پوست راز زده و ماساژ دهيد، حسي مشابه ماليدن شن بر روي سرتان خواهيد داشت كه موجب ارتقا حجم موها از ريشه خواهد شد. بيگودي‌ها را از كمد‌ بيرون فرماييدكاي اسميت كارشناس نگهداري‌هاي پوست و گيسو اذعان مي دارد كه: "پيچيدن موها با بيگودي، موها را كلفت و پرپشت، وضعيت‌دار و تندرست نشان ميدهد و تمامي اينها تا دوش به دست آوردن بعدي دوام خواهد داشت.” از قابل انعطاف‌كننده‌هاي حجم‌دهنده استعمال نمائيديوجين تويي آرايشگر ريتا هزان ميگويد: اين جور قابل انعطاف‌كننده‌ها ساختار مولكولي تركيبات موي يا اين كه به عبارتي پليمر گيسو را قطور مينمايند پس چنانچه كه دارنده موهاي ضعيفي مي باشيد، خويش را ملزم به استعمال از آن ها فرمائيد تا موقتي داشتن موهاي حجيم را تجربه فرمائيد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۸:۲۹ توسط:علي پور موضوع:

معالجه ريزش گيسو


معالجه ريزش گيسو با به كار گيري از شنبليلهشنبليله دارنده خاصيت تقويت كننده رويش موي ميباشد. اين گياه خير صرفا ريزش مو شمارا به واحد سنجش قابل توجهي كاهش مي دهد، بلكه پرورش موهاي نو را نيز تحريك مي نمايد.

بهترين شامپو براي ريزش مو 
براي به كار گيري از شنبليله در سوي معالجه ريزش موي، شما به يك دوم فنجان تخم شنبليله و يه خرده آب نياز خواهيد داشت.
در صدر نصف يك فنجان تخم شنبليله را به زمان يك شب در آب تر نماييد.آن‌گاه خمير ساخت گرديده را له نماييد و آن را تحت عنوان يك ماسك روي موهاي خويش بماليد.اذن بدهيد كه ماسك براي مقطع ۳۰ الي ۶۰ دقيقه روي موهاي شما باقي بماند و در مرحله بعدي، موهاي خويش را با آب بشوييد.بهتر ميباشد كه هفته‌اي يك توشه اين عمل را انجام بدهيد تا به سود مناسب برسيد.


معالجه ريزش گيسو با به كارگيري از آب پياز نپختهمبتني بر فيض مطالعات علمي‌، كاربرد موضعي آب پياز نپخته بر روي پوست رمز سبب به رويش دوباره موهاي از دست رفته، بخصوص در مورد ها آلوپسي آرئاتا مي گردد. براي استعمال از آب پياز نپخته در سمت و سوي معالجه ريزش موي، شما به نصف يكي پياز نياز خواهيد داشت.
در بالا پياز را ميكس كرده و خمير نتيجه ها را صاف نماييد تا آب آن به دست آيد.آن گاه آب آن را روي پوست رمز خويش بماليد و اذن بدهيد كه براي زمان ۳۰ الي ۶۰ دقيقه روي پوست سرتان باقي بماند.در مرحله بعدي پوست راز خويش را با آب بشوييد.بهتر ميباشد كه هفته‌اي يك الي دو توشه اين فعاليت را انجام بدهيد تا به فيض مناسب برسيد.
 
معالجه ريزش گيسو با استعمال از چاي سبزچاي سبز دربردارنده يك پلي فنول به اسم اپي گالوكاتچين  ۳ گالات يا اين كه به عبارتي EGCG ميباشد. EGCG پرورش سلول‌هاي پوستي در پوست رمز را تحريك مي‌نمايد و بنابراين مي تواند به پيشگيري و همينطور معالجه آلوپسي آندروژنتيك ياري دهد. براي استعمال از چاي سبز در سوي معالجه ريزش موي، شما به يكي چاي گوني‌اي چاي سبز، و ۱ فنجان آب داغ نياز خواهيد داشت.
در بالا يكي تي چاي سبز گوني‌اي را داخل يك فنجان آب داغ قرار بدهيد.بعد از آن به دوران ۵ الي ۱۰ دقيقه حوصله فرماييد تا چاي به خير و خوبي در آب داغ حل بشود.اذن بدهيد كه چاي يه خرده خنك بشود.درحال حاضر مي توانيد چاي سبز خويش را بنوشيد.بهتر ميباشد كه روزي يك الي دو توشه توشه اين فعاليت را انجام بدهيد تا به سود مناسب برسيد.
 
معالجه ريزش موي با به كارگيري از ماسك زرده تخم مرغپپتيدهاي محلول در آب جانور در زرده تخم مرغ دارنده خواص تحريك كننده پرورش موي ميباشند و براين اساس، ممكن ميباشد بتوانند براي معالجه ريزش موي موءثر واقع بشوند. براي به كارگيري از زرده تخم مرغ در سمت و سوي معالجه ريزش موي، شما به يكي زرده تخم مرغ نياز خواهيد داشت.
در صدر زرده تخم مرغ را هم بزنيد.آنگاه آن را روي پوست رمز خويش بماليد و اذن بدهيد كه دستكم براي بازه زماني ۳۰ دقيقه روي پوست سرتان باقي بماند.در غايت با استعمال از يك شامپوي معطر موهاي خويش را بشوييد و روي آن پاره اي قابل انعطاف كننده گيسو مطلوب بزنيد.بهتر ميباشد كه هفته‌اي يك توشه اين عمل را انجام بدهيد تا به فيض مناسب برسيد.


غذاهاي دارنده آهن بخوريدآهن براي رويش موي ضروري ميباشد و در شيره‌ي قند، صيفي جات پربرگ، تره‌خارجي، ميوه‌هاي كم آب، انجير و توت‌ها موجود هست. گوشت قرمز رنگ و گوشت مرغ و طيور هم آهن بالايي دارا هستند.
 
ماساژ موي با روغن رز مارييكسري قطره از روغن رُزماري را به يك روغن گياهي مثل روغن نارگيل، بادام يا اين كه زيتون بيش تر نمائيد و پوست راز را با اين ادغام روغني ماساژ دهيد. اين ماساژ به نحو موثري، ريزش گيسو را متوقف خواهد كرد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۷:۲۱ توسط:علي پور موضوع:

معالجه ريزش گيسو


معالجه ريزش گيسو با به كار گيري از شنبليلهشنبليله دارنده خاصيت تقويت كننده رويش موي ميباشد. اين گياه خير صرفا ريزش مو شمارا به واحد سنجش قابل توجهي كاهش مي دهد، بلكه پرورش موهاي نو را نيز تحريك مي نمايد.

بهترين شامپو براي ريزش مو 
براي به كار گيري از شنبليله در سوي معالجه ريزش موي، شما به يك دوم فنجان تخم شنبليله و يه خرده آب نياز خواهيد داشت.
در صدر نصف يك فنجان تخم شنبليله را به زمان يك شب در آب تر نماييد.آن‌گاه خمير ساخت گرديده را له نماييد و آن را تحت عنوان يك ماسك روي موهاي خويش بماليد.اذن بدهيد كه ماسك براي مقطع ۳۰ الي ۶۰ دقيقه روي موهاي شما باقي بماند و در مرحله بعدي، موهاي خويش را با آب بشوييد.بهتر ميباشد كه هفته‌اي يك توشه اين عمل را انجام بدهيد تا به سود مناسب برسيد.


معالجه ريزش گيسو با به كارگيري از آب پياز نپختهمبتني بر فيض مطالعات علمي‌، كاربرد موضعي آب پياز نپخته بر روي پوست رمز سبب به رويش دوباره موهاي از دست رفته، بخصوص در مورد ها آلوپسي آرئاتا مي گردد. براي استعمال از آب پياز نپخته در سمت و سوي معالجه ريزش موي، شما به نصف يكي پياز نياز خواهيد داشت.
در بالا پياز را ميكس كرده و خمير نتيجه ها را صاف نماييد تا آب آن به دست آيد.آن گاه آب آن را روي پوست رمز خويش بماليد و اذن بدهيد كه براي زمان ۳۰ الي ۶۰ دقيقه روي پوست سرتان باقي بماند.در مرحله بعدي پوست راز خويش را با آب بشوييد.بهتر ميباشد كه هفته‌اي يك الي دو توشه اين فعاليت را انجام بدهيد تا به فيض مناسب برسيد.
 
معالجه ريزش گيسو با استعمال از چاي سبزچاي سبز دربردارنده يك پلي فنول به اسم اپي گالوكاتچين  ۳ گالات يا اين كه به عبارتي EGCG ميباشد. EGCG پرورش سلول‌هاي پوستي در پوست رمز را تحريك مي‌نمايد و بنابراين مي تواند به پيشگيري و همينطور معالجه آلوپسي آندروژنتيك ياري دهد. براي استعمال از چاي سبز در سوي معالجه ريزش موي، شما به يكي چاي گوني‌اي چاي سبز، و ۱ فنجان آب داغ نياز خواهيد داشت.
در بالا يكي تي چاي سبز گوني‌اي را داخل يك فنجان آب داغ قرار بدهيد.بعد از آن به دوران ۵ الي ۱۰ دقيقه حوصله فرماييد تا چاي به خير و خوبي در آب داغ حل بشود.اذن بدهيد كه چاي يه خرده خنك بشود.درحال حاضر مي توانيد چاي سبز خويش را بنوشيد.بهتر ميباشد كه روزي يك الي دو توشه توشه اين فعاليت را انجام بدهيد تا به سود مناسب برسيد.
 
معالجه ريزش موي با به كارگيري از ماسك زرده تخم مرغپپتيدهاي محلول در آب جانور در زرده تخم مرغ دارنده خواص تحريك كننده پرورش موي ميباشند و براين اساس، ممكن ميباشد بتوانند براي معالجه ريزش موي موءثر واقع بشوند. براي به كارگيري از زرده تخم مرغ در سمت و سوي معالجه ريزش موي، شما به يكي زرده تخم مرغ نياز خواهيد داشت.
در صدر زرده تخم مرغ را هم بزنيد.آنگاه آن را روي پوست رمز خويش بماليد و اذن بدهيد كه دستكم براي بازه زماني ۳۰ دقيقه روي پوست سرتان باقي بماند.در غايت با استعمال از يك شامپوي معطر موهاي خويش را بشوييد و روي آن پاره اي قابل انعطاف كننده گيسو مطلوب بزنيد.بهتر ميباشد كه هفته‌اي يك توشه اين عمل را انجام بدهيد تا به فيض مناسب برسيد.


غذاهاي دارنده آهن بخوريدآهن براي رويش موي ضروري ميباشد و در شيره‌ي قند، صيفي جات پربرگ، تره‌خارجي، ميوه‌هاي كم آب، انجير و توت‌ها موجود هست. گوشت قرمز رنگ و گوشت مرغ و طيور هم آهن بالايي دارا هستند.
 
ماساژ موي با روغن رز مارييكسري قطره از روغن رُزماري را به يك روغن گياهي مثل روغن نارگيل، بادام يا اين كه زيتون بيش تر نمائيد و پوست راز را با اين ادغام روغني ماساژ دهيد. اين ماساژ به نحو موثري، ريزش گيسو را متوقف خواهد كرد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۷:۰۸ توسط:علي پور موضوع:

چه بازه ريزش گيسو ارتفاع مي كشد

زمانه آيتم انتظار

چه بازه ريزش گيسو ارتفاع مي كشد بستگي به علت آن دارااست. مثالا در يك دسته از ريزش معمولا موها بيش تر از چند هفته تا ماه ها ريزش مينمايد، ولي سپس مجدد پرورش مي‌نمايد. هنگامي ريزش گيسو در اثر دلايل جانبي دارو ميباشد، پرورش گيسو معمولا وقتي كه دارو متوقف شود به سمت طبيعي بر مي شود .

بهترين شامپو براي ريزش مو

در حالتي‌كه ريزش گيسو شما به علت سو ء به كار گيري از آرايش و پيرايش موي هست، ريزش موي پس از اينكه شما به طرف مد هاي طبيعي تغيير و تحول طرز داديد متوقف ميگردد ،اما به استثتاي كچلي در اثر كشش، كه در فيض سالها كشيده شدن گيسو در نوارهاي پشت راز هست .

در كچلي عفوني قارچي رمز ، قارچي كه موجب خلل گرديده بايستي براي دست كم ۶ تا ۱۲ هفته معالجه شود و پرورش دوباره گيسو آرام فيس مي‌گيرد. معالجه زودتر در پيشگيري از كچلي دايم مهم ميباشد. هر دو مدل الگوي كچلي مردانه و زنانه تصميم به بدتر شدن با سپري شد مهلت دارند اما ميتواند معالجه شود.

ريزش موي در بارداري

يكي‌از ازعوارض مادرشدن، ريزش موي ميباشد كه به آن "آلوپسياي پس از وضع حمل" ميگويند. از اين نام دلهره آور، ترسي به دل رويكرد ندهيد. اين دسته از ريزش موي هم دايمي وجود ندارد و ممكن ميباشد ۱تا ۶ ماه ادامه پيدا نمايد. ولي تمامي مادران هم در گير اين اختلال نميشوند و درصورتي كه شما يكي اين مادر ها مي باشيد كه آنگاه وضع حمل با ريزش موي مواجه گرديده‌ايد، راهكار تقابل با آن اين ميباشد كه با موهايتان با ملايمت اخلاق نماييد و آن ها را به آرامي كتف بزنيد تا كشيده نشوند و جراحت نبينند. پس از شست‌وشو هم آنها‌را خوب كم آب فرماييد.

يه خرده حوصله اين نقص‌ را برطرف مي‌كند، چون شما براي وضع حمل بخشي از قواي بدني خويش را به فرزندتان نثار نموده ايد. مي بايست به تن خويش مجال دهيد تا قدرت از دست رفته را مجدد به دست آورد.

آنهايي كه از داروهاي ضدبارداري به كارگيري مي‌كنند، بايستي يه خرده بيش تر مراقب موهاي خويش باشند. اين داروها به خصوص براي آنهايي كه ارث ريزش موي دارا‌هستند، خلل را چندين برابر ميكند. اما بازهم جاي نگراني وجود ندارد، چون به محض آنكه مصرف دارو جدا شود، ريزش موي نيز متوقف گرديده و ۶ تا ۱۲ ماه بعداز آنكه ريزش گيسو انقطاع شد، گيسو راز مجدد آغاز به رويش مي نمايد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۶:۴۹ توسط:علي پور موضوع:

دانستني‌هاي سلامتيدرمان ريزش موي


دانستني‌هاي سلامتيدرمان ريزش موي در يك روز با يك راهبرد شگفت انگيز!تاليف كننده:زهره خانيمنتشر گرديده در۲۳ آبان ۱۳۹۷۲۱دوران مطالعه: 3 دقيقه
امروز به شما سر معالجه ريزش موي در يك روز را خواهم اظهار‌كرد. وقتي كه در حين روز و در هنگام كتف زدن بيش تر از ۱۰۰ تار گيسو از دست مي دهيد اين بدان مفهوم ميباشد كه شما از اختلال ريزش گيسو مشقت ميبيريد.بهترين شامپو براي ريزش مو


۳۷+امروز به شما سر معالجه ريزش گيسو در يك روز را خواهم اظهار كرد! پس صد رد صد در پي مقاله با اينجانب يار و همدم گرديد! داشتن موهاي قشنگ، بلند و درخشان مانند شخصيت افسانه اي راپونزل يكي آرزوهاي اكثر خانم هاست البته متاسفانه چنين چيزي براي اكثر آن‌ها ممكن وجود ندارد. براي داشتن موهاي تندرست و درخشان و قشنگ داشتن يك مراحل حفظ از موي در زمان روز و به طور مستمر ضروري ميباشد. البته بخش اعظمي از اشخاص در حين معاش شان با ايراد ريزش موي مواجه مي گردند. وقتي كه در حين روز و در هنگام كتف زدن بيشتراز ۱۰۰ تار موي از دست مي دهيد اين بدان معنا ميباشد كه شما از ايراد ريزش موي سختي ميبيريد. هيچ وقت نقص‌ ريزش موها را بي اهميت نشماريد به دليل آن كه اين مساله قادر است در طولاني بازه به يك اختلال وسيع تبديل شود در حالتي كه به صدق و به موقع معالجه مقدمه نشود.

بيش تر بخوانيد: روغن رزماري براي ريزش موي و رويش موها
معالجه ريزش گيسو در يك روز
معالجه ريزش گيسو در يك روز
ارتقاء تعداد موها روي بالش شما ميتواند سبب ساز به بي خوابي هاي شبانه و وادار ساختن شما به به كار گيري از اشكال و اقسام داروها و توليد ها شيميايي ضدريزش شود. ولي به اينجانب اعتماد نمائيد! هيچ كدام از توليد ها تجاري ريزش موي خير صرفا هيچ تاثيري بر روي ريزش مو شما نخواهند داشت بلكه زخم هايي را نيز به موي و حتي بقيه اعضاي تن تان عرضه ميكنند.
طولاني تر بخوانيد: تقويت و رويش موهاي راز با ماسك مو طبيعي
راه‌حل اختلال چه چيزي است؟راهبرد هاي طبيعي متعددي براي رفع اين اختلال موجود است و خوشبختانه اين راهبرد ها مي‌توانند ريزش موي را كاملا متوقف كرده و موهايي سلامت و درخشان و بلند به شما كادو نمايند!
دستوالعمل هاي طبيعي علاوه بر تاثيرات مثبتي كه بر روي موها دارا‌هستند هيچ سيرتكامل اثرات جانبي و آسيبي براي موي نخواهند داشت. در هند هر زني يك راهبرد طبيعي و ويژه كه از اجدادشان به ارث رسيده را براي حفظ از موهايشان دارا هستند.
در‌اين مقاله رمز معالجه ريزش گيسو در يك روز به شما خواهم اعلام كرد.
اين دستوالعمل طبيعي معالجه ريزش گيسو در يك روز شما‌را فقط با يك توشه به كارگيري و دريك روز به طور كامل متوقف خواهد كرد. به كارگيري مداوم از اين راهبرد معمولي معالجه ريزش موي در يك روز البته جادويي موهاي سلامت و درخشان را به شما تضمين مي‌دهد!


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۲:۰۱ توسط:علي پور موضوع: