مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

آيا شامپو ضد ريزش موي


آيا شامپو ضد ريزش موي ياري به كاهش ريزش موها و يا اين كه تقويت موها مي‌نمايد؟
اساسا شامپو محصولي ميباشد براي شستشوي موها و رفع چربي راز و آلودگي هايي كه طي روز بر سطح موها و پوست رمز مي نشينند. شامپوها دارنده PH و توان منزه كنندگي مختلفي ميباشند، براي مثال شامپوهايي كه براي موهاي كم آب ساخت ميگردند دارنده توان شويندگي كمتري نسبت به شامپوهاي منحصر موهاي چرب ميباشند.

بهترين شامپو براي ريزش مو
تركيبات جانور در شامپوها تارهاي گيسو و سطح فرنگي پوست راز را زير تاثير قرار مي‌دهند. برخي از شامپوها دربردارنده قابل انعطاف كننده و بقيه تركيبات شيميايي و يا اين كه گياهي بوده كه ياري به نرمي و لطافت تارهاي گيسو و پوست راز مي نمايند و يا اين كه دربردارنده موادي مي‌باشند كه موجب بهبود شرايط گيري موها ميگردند. شامپوها با اعتنا به تركيباتشان تاثيري مختلف بر تارهاي گيسو از حيث نرمي و وضعيت گيري و همينطور كاهش چربي رمز دارا هستند.
البته در شامپو هاي ضد ريزش گيسو علاوه بر ماده شوينده و وضعيت دهنده يه خرده ويتامين و بقيه تركيبات از قبيل عصاره گياهان، پروتئين و اسيدهاي آمينه موجود است كه موسسات سازنده داعيه ميكنند اين شامپوها ياري به كاهش ريزش و تقويت موها مي‌نمايند.
آيا حقيقتا اين داعيه صراحت دارد؟ از لحاظ علمي نه و هيچ مدركي نشانه بر اثر مثبت شامپو هاي ضد ريزش گيسو در تقويت موها نيست و مي بايست به تعدادي نكته اعتنا فرمائيد تا پي به تبليغاتي بودن اين داعيه ببريد:
مسلما بخوانيد: عوارض اصلي ريزش موي در خانم ها كدامند؟
1. مقدار ويتامين ها و مواد مفيد جان دار در شامپو هاي ضد ريزش موي بسيار ناچيز ميباشد و در حين كوتاهي كه هنگام استحمام صرف مي‌شود به عبارتي مقدار اندك هم جذب راز نمي‌شود، لابراتوارهاي خالق توصيه ميكنند كه اذن دهيد كف شامپو براي مدتي بروي سرتان بماند تا مواد جانور در شامپو جذب پوستتان شود، پس در‌اين حالت علاوه بر ويتامين ها و تركيبات موءثر در شامپو قاعدتا مواد شيميايي شوينده كه بخش اعظم شامپو را تشكيل ميدهند نيز جذب پوست و ريشه موها ميشود و اين مورد كلا موءثر بودن شامپوهاي ضد ريزش گيسو را تحت سوال ميبرد!
2. مصرف ويتامين ها و مواد معدني مايحتاج تن به صورت خوراكي و از روش تغذيه و يا اين كه كامل كننده هاي غذايي و ورود آنها به سيستم و چرخه متابوليزم تن ياري به بهبود موقعيت موها مي نمايد و خير جذب آنان از روش پوست، هيچ گواهي علمي نشانه بر اثر موضعي ويتامين ها و مواد معدني بر موي نيست، براي مثال در صورتي‌كه فردي مبتلا كمبود عنصر روي و بيوتين باشد احتمالا با مشكلاتي از قبيل ريزش موي و ظرافت تارهاي موي مواجه مي‌شود زيرا تن براي ايجاد پروتئين مستلزم عنصر روي و بيوتين ميباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۰۷ توسط:علي پور موضوع:

معالجه سريع شوره راز با شامپوهاي خانگي


معالجه سريع شوره راز با شامپوهاي خانگيدر الان و به جهت وجود آلودگي ها،تغذيه نامناسب و شامپوهايي كه كمتر مي‌گردد به تندرست آن ها اعتبار داشت شوره رمز امري شايع ميان مردم و خصوصا جوان ها شده‌است كه در انظار برايشان بسيار ناگوار و كيفر آور خواهدبود.در پي نوشته‌ي علمي پيشين موبويار و درخواست مخاطبين عزيز و همپا موبويار بر آن شديم تا نحوه ايجاد يك سري جور شامپوي خانگيه موءثر براي گيسو و خصوصا شوره راز را خدمتتان ارائه نماييم.شامپو ضد شوره خانگي هم بصرفه ميباشد و هم محتوايات آن از زيردست خويش شما رد گرديده و به تندرست و ايمني آن مطمئن مي باشيد.

بهترين شامپو براي ريزش مو
مطالب داراي ارتباط: علل توليد شوره رمز چه مي‌باشد؟عسل اولي شامپو ضد شوره

 چطور هميشه شيك و جالب باشيم؟براي استارت كليك كنيددر مقايسه با ماسك هاي گيسو اين شامپو ضد شوره بسيار ريلكس ميباشد.براي ايجاد اين شامپو ضد شوره شما نياز به عسل خالص و ارگانيك و آب غربال گرديده داريد .عسل، دربردارنده ويتامين هايA، B وC و همينطور با پتاسيم، فسفر ، آهن، كلسيم و منيزيم ميباشد.تنها كافيست يكبار اين تركيب فوق العاده را تجربه نماييد تا متوجه تاثيرات آن بطور ملموس بشويد.اين معني كه ،عسل قادر است از شوره رمز پرهيز نمايد، بوسيله مطالعاتي كه بر روي روستا زن و بيست مرد كه در سال 2001 انجام شدثابت شده‌است. اين تست نياز به بيماران دچار به درماتيت مزمن دارااست تا تركيبي از 90% عسل و 10% آب در بخش ها متسعد پوسه ريزي استعمال شود.
مطالب داراي ارتباط: تاثير مزوتراپي در رويش دوباره گيسوتركيب را به ساقه و ريشه گيسو ها مي‌زنيم.پس از يك ماساژ ملايم و تاءمل سه ساعته براي اثر بخشي شامپو ضد شوره مي‌توانيد بعداز سپري شد يك هفته نتيجه ها مناسب آن را روئت كرد. 5 بيماري كه‌اين معالجه را بطور مداوم ادامه دادند، نسبتاً مشكلشان تماما حل شد. البته 10 نفر از 15 بيماري كه تكنيك شامپو عسل را متوقف كرده بودند، چهار ماه دوباره در اين مورد مبتلا اختلال شدند.
روش ايجاد شامپو ضد شوره با مواد گياهيمهيا سازي شامپو ضد شوره با عسل:

عسلي را گزينش نمائيد كه واحد سنجش خلوص بالايي داشته باشد و از كيفيت خير و خوبي برخوردار باشد. تا بتوانيد از تمام مزايايش، از مواد معدني و تمامي ويتامين هايش به كارگيري فرماييد. عسل را براي مصرف يكبارتان با پاره اي آب گرم ادغام نمائيد گيسو خويش را مرطوب فرماييد و ادغام را روي پوست سرتان بماليد.با ملايمت موها و پوست سرتان را مالش دهيد.بعد از آن ساعاتي مجال دهيد تا املاح  ادغام جذب موهايتان شود.
اين شامپو ضد شوره باعث تحريك پوست رمز و ارتقاء گردش خون ميگردد اعتنا فرمائيد كه مخلوط بدون شك به تمام نقاط مصدوم و موجب خارش سرتان رسد. اذن دهيد به دوران سه ساعت بماند، موهاي خويش را در يك حوله گرم بپيچانيد.زماني كه دوران به پايان رسيد، موهايتان را با آب گرم شستشو دهيد، در كنار ازين طرز مي‌توانيد موهايتان را آب گرم و سركه سيب شستشو دهيد كه خودش مي تواند حتي به تنهايي يكي شيوه هاي اثر گذار در معالجه پوسته سرباشد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۴:۲۴ توسط:علي پور موضوع:

براي ريزش موي چه بايستي كرد؟


براي ريزش موي چه بايستي كرد؟ حدود ۲۰ درصد از آقايان در ده سال سوم معاش خويش به ريزش گيسو در گير ميگردند. در‌اين سن مهم ترين علت ريزش گيسو مردان ژنتيك ميباشد. ولي مي‌اقتدار بعضي ديگر از عارضه ها فرعي را نيز پيدا كرد و براي خودداري از ريزش گيسو آنان را پايين در اختيار گرفتن درآورد. البته بايستي بدانيد كه در حالتي كه در سن زير در گير ريزش مو رمز مي‌باشيد، بايستي در شجره‌طومار خويش برهان اصلي را پيدا فرماييد! با اين حالا، عارضه ها ريزش موي متفاوت ميباشد.

بهترين شامپو براي ريزش مو معمولاً با ارتقا سن، ريزش گيسو در زنان و مردان طولاني تر مي شود. گهگاه ايراد كمبود موادسازنده يا اين كه سلول‌هاي خوني ريزش گيسو را تشديد مي‌نمايد. به همين ادله براي معالجه ريزش گيسو و اطمينان از سالم خويش بهتر ميباشد در آغاز يك چكاپ داشته باشيد. اكثري مواقع هم استرس و فشارهاي منفي در معاش علت ريزش گيسو رمز مي گردد. پس براي خودداري از ريزش گيسو گذشته از هر كاري ادب را به خويش وزندگي‌تان بازگردانيد. گهگاه هم علت ريزش گيسو شديد در زنان تغييرات هورموني مانند بارداري و يائسگي ميباشد كه بايستي به وسيله دكتر معالج سنجيده شود.
ريزش گيسو رمز يكي‌از مشكلاتي ميباشد كه بخش اعظمي از اشخاص با آن دست و پنجه قابل انعطاف مينمايند. هر شخصي به نوبه خويش درپي خط مش حلي براي معالجه ريزش گيسو ميگردد. ريزش روزمره ميان ۵۰ تا ۱۰۰ تار گيسو طبيعي ميباشد و در صورتيكه تعداد تار موي بيش تر از اين باشد، نشان مي دهد شخص در گير ريزش گيسو شديد شده‌است.
مدام پيشگيري بهتر از معالجه ميباشد. پس براي دوري از ريزش موي پيشگيري مهمترين سفارش ميباشد. گيسو هم مانند هر بخش و هر عضو ديگري از تن نياز به مواد غذايي كافي داراست تا بتواند پرورش نمايد و از تندرست نيكي برخوردار شود. گيسو به جهت اينكه در معرض دور و اطراف بيروني و هواي كثيف جاي دارد، نگهداري بيشتري مي‌طلبد. در‌پي پيشنهاد‌هايي را مطرح ميكنيم كه رعايت كردن آن‌ها ميتواند براي پرهيز از ريزش موي اثر گذار باشد.
براي خودداري از ريزش مويشامپو كردن روزمره گيسو را شكاف فرماييد

به كارگيري از گونه هاي شامپو و قابل انعطاف‌كننده از بعضا جهات مانند تميزي و بهداشت شخصي موثر مي باشند، اما در شرايطي كه هر روز از اين مواد شيميايي به كار گيري نمائيد، به زودي تأثيرات منفي خويش را بروز مينمايند. در اين‌حالت ميباشد كه گيسو شما رو به كم آبي مي‌رود و تارهاي موي در گير زخم‌ديدگي ميگردند. پس شامپو كردن روزمره خويش را به دو تا سه توشه در هفته كاهش دهيد تا بدانيد يك كدام از علل ريزش گيسو چه بوده ميباشد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۵۱:۲۱ توسط:علي پور موضوع:

گياه رزماري در خودداري از سپيد شدن زود هنگام موي


پژوهش ها نشان داده ميباشد كه گياه رزماري در خودداري از سپيد شدن زود هنگام موي ها و معالجه شوره و كم آبي پوست كف راز مؤثر ميباشد ولي اين صرفا خواص اين گياه وجود ندارد و خاصيت رزماري براي تقويت گيسو مدام آيتم دقت بوده ميباشد ؛ رزماري تقويت موها را تضمين و به پرورش موها ياري مينمايد.

بهترين شامپو براي ريزش مو
اين گياه براي ساليان تحت عنوان يك جز مفيد براي نگهداري از گيسو استعمال مي گرديده و پوست رمز را تحريك مينمايد، در فيض رويش مو تندرست را ارتقا ميدهد. فوايد رزماري براي تقويت گيسوسازه به گفته راءس طبي كالج مريلند، رز ماري براي قرون مستعمل و خير صرفا رويش موي را تحريك ميكند، بلكه منجر تاخير در سپيد شدن گيسو مي‌گردد. ليست ذيل طرز هاي مختلفي براي به كار گيري از اين گياه موجود است.

رزماري به چه شكل به تقويت موي ياري مينمايد؟آيا رزماري براي تقويت موي مطلوب ميباشد؟طبق آنچه در‌اين بخش از تندرست پوست و گيسو  خواهيد خواند هنگامي كه از ريزش موي مشقت مي‌بريد، پرورش گيسو و يا اين كه بلند كردن آن ممكن ميباشد عمل دشواري به حيث رسد.روغن رز ماري با تحريك گردش خون در پوست راز ميتواند با كاهش ريزش موي تقابل نمايد كه به نوبه خويش رويش گيسو را ارتقا مي‌دهد.
بها غذايي بالاي آن و خاصيت ضد التهابي اش، رزماري را به يك جز عالي براي تغذيه گوني هاي ترشحي گيسو و التيام پوست راز تبديل مي نمايد و هم چنين دارنده خاصيت ضد درد ميباشد كه آن را به يك معالجه خوب براي پوست راز و خارش پوست تبديل مي‌نمايد و به كلفت شدن موها و درخشندگي آن پر اسم و رسم ميباشد و اكثر اوقات بوسيله اشخاصي به كار گيري مي گردد كه موهاي نازك و كدري دارا‌هستند. 
روغن اين گياه به نظافت كردن انبان هاي ترشحي گيسو به وسيله مفتوح كردن آن‌ها امداد مي‌كند ، گوني هاي ترشحي موي اكثر اوقات سبب به مشكلاتي مانند شوره رمز، و در موردها شديد، ريزش گيسو ميگردد.
روغن رز ماري به خيال تواناييش براي پرهيز و توقف سپيد شدن موي نيز پر اسم و رسم ميباشد و پوست كم آب رمز را رطوبت رساني مينمايد و از پوسته پوسته شدن و شوره رمز دوري مي‌كند و زخم را در حين از في مابين بردن كثيفي كه ممكن ميباشد موي را تحت نگه داراست، ترميم مي نمايد.
خاصيت بينظير رزماري براي تقويت گيسو چه طور از رزماري براي پرورش و تقويت مو رمز به كار گيري كنيم: سفارش امروز


با يك ميليون تومن گيسو طبيعي بكار 10 سال جوانتر شو!
1. نحوه درماني روغن رز ماري داغ:
مواد لازم :
2-4 قطره روغن رزماري2 قاشق سوپ خوري روغن حمل كننده (مانند نارگيل، زيتون، بادام، و غيره) اين ها را با هم ادغام فرمائيد و آن گاه گرم نمائيد.
روغن را در مايكروويو گرم نكنيد، زيرا ممكن ميباشد سبب به كاهش قيمت تغذيه اي اش شود. حدود 10 دقيقه روغن را روي پوست خويش بماليد و ماساژ دهيد. روغن را به ريشه ها و نوك موها به خير و خوبي پوشش دهيد. بعد از آن يك حوله داغ را برداريد (از يك سشوار ضربه براي گرم كردن حوله استعمال فرماييد) و بدور موهاي خويش ببنديد.
هم چنين شما ميتوانيد از يك كلاه گرمابه استعمال فرمائيد و دست‌كم 30 دقيقه شكيبايي فرماييد و آنگاه بشوريد ؛ فضا گرم به حداكثر نفوذ و جذب مواد پرخاصيت امداد مي نمايد.
روغن را با شامپو عادي خويش پاك فرمائيد. در شرايطي‌كه موهاي چربي داريد، مي‌توانيد از قابل انعطاف كننده صرف حيث فرماييد.شستن را با آب سرد به انتها برسانيد، تا كوتيكول ها بسته شوند.
شما مي‌توانيد طولاني تر از 2 توشه در هفته اين فعاليت را انجام دهيد كه‌اين فعاليت سبب ميگردد گيسو شما بدون چاره به پرورش شود.
رزماري عالي براي تقويت و رويش گيسو هشدارها:
روغن را خيلي داغ نكنيد، زيرا ممكن ميباشد خير فقط پوست سرتان را بسوزاند، بلكه سبب ساز به از دست رفتن مواد مفيد روغن نيز شود. 
در صورتي‌كه موهايتان چرب ميباشد، نترسيد كه روغن را بزنيد در اكثر زمان ها مورد ها، موهاي چرب ناشي از كمبود رطوبت ميباشد.
تاثيرات روغن رزماري براي تقويت موي رزماري چطور به تقويت موي ياري مي‌نمايد؟2. رزماري تحت عنوان قابل انعطاف كننده گيسو راز :
1 فنجان آب را بجوشانيد و بعد از آن 15 قطره روغن رز ماري را بيشتر فرماييد يا اين كه ميتوانيد از برگ هاي كم آب رزماري به كار گيري نمائيد، مي‌توانيد 15 عدد از برگ ها را در يك فنجان آب جوش به بازه 10 دقيقه قرار دهيد.
روغن و آب هيچ رنگي ندارند، در حالي كه چاي رزماري دارنده رنگ سبز كمرنگي خواهد بود ؛ اين ادغام را در يك بطري اسپري بريزيد.
موهاي خويش را بشوييد و محلول را در حاليكه موهاي شما هنوز مرطوب ميباشد، به موها و سرتان اسپري فرمائيد ، آن گاه بگذاريد موهاي شما كم آب شود.
هم چنين چنانچه شما از كمبود گيسو سختي ميبيريد، مي‌توانيد چاي رزماري را نيز بنوشيد، تا گردش خون را بهبود بخشيده و پرورش گيسو را ارتقاء دهيد. شما ميتوانيد از اين معالجه هر توشه كه گيسو خويش را مي شوريد، و همينطور دربين شستشوهاي موهايتان به كارگيري فرمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۰:۰۲ توسط:علي پور موضوع:

معالجه طبيعي ريزش گيسو


ماسك هاي جدا ريزش گيسو و نحوه هاي استعمال از تخم مرغ براي معالجه ريزش موييكي‌از عوارض معدود پشتي و نازيبا شدن موهاي راز ايراد ريزش موست كه براي معالجه و رفع آن ورژن هاي بخش اعظمي در طب امروزي و طب سنتي تجويز ميشود ، ورژن ي انتخابي ما درين بخش از سالم نمناك ورژن هاي منحصر تخم مرغ براي معالجه ريزش موست .ماسك تخم مرغ براي رطوبت وتقويت رويش زيرا تخم مرغ دربردارنده فراواني پروتئين مي باشد براي گيسو ضروري مي باشد واز شكنندگي و ضعف موجلوگيري مي‌كند و ويتامين ايي مواد مغذيست كه موي را مرطوب ميكند.

بهترين شامپو براي ريزش مو
معالجه طبيعي ريزش گيسو 
 
پنج رويه گوناگون به كار گيري از تخم مرغ براي پرهيز و جدا ريزش گيسوماسك مو معمولي با تخم مرغ براي خودداري از ريزش موي
روش آمادگي بنابر بر بلندي موي يك تا سه تخم مرغ را باطن پياله اي بريزيد و بزنيد تا فرم بگيردبعدبا دستان پاك روي پياله ي سرمو بماليد و ماساژ دهيد و كلاه خزينه سركنيد پس از 30 دقيقه با شامپو بشوييد.
ماسك تخم مرغ و نعنا براي توقف ريزش موي
در حالتي كه خارش مغز راز داريد روغن نعنا را روي مغز راز بماليدتا چرخش خون ورشدمو بهبوديابد.
طرز آمادگي :
مثل امر بالا ماسك تخم مرغ صحيح فرمائيد و 5تا7قطره روغن نعنا به آن بيفزاييد و خوب مخلوط نماييد.


دوري از ريزش گيسو به طرز خانگي
 
معالجه خانگي ريزش موي با ماسك تخم مرغ و اسطوخودوسروغن اسطوخودوس هم به عبارتي فوايد را دارااست پس براي معالجه و خودداري از ريزش گيسو تخم مرغ راباروغن ادغام و روي راز ماسك فرمائيد.
ماسك تخم مرغ و ماست ورژن طبيعي ضد ريزش گيسو رمز
ماست دربردارنده پانتنونيك اسيد و يا اين كه ويتامين ب ميباشد كه براي تندرست پوست وموبسيار اثر گذار مي‌باشد.
طرز آمادگي :
يك تخم مرغ را درون ظرف بشكانيد و خوب بزنيد و به آن دو قاشق ماست بيا فزاييد وبه طور معمول روي راز ماكنيد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۳:۴۵ توسط:علي پور موضوع:

موي و معالجه ريزش مو


توليد ماده ايراني اثرگذار در رشد دوباره موي و معالجه ريزش/پرهيز از خروج ارز با دستيابي به ايجاد انبوهدانشمندان يك راءس تحقيقاتي برنده به ايجاد ماده ايراني تقويتي در معالجه ريزش موي و رويش دوباره آن شدند كه در فيس ايجاد انبوه ،از خروج ارز از مرزوبوم به خواسته تامين داروي فرنگي خودداري خواهد كرد.سعيد دلير باقر نيا مدير يك راءس تحقيقاتي و پژوهشي، در راي زني با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:

بهترين شامپو براي ريزش مو

اين دارو كه در قالب شامپو و روغن تهيه گرديده، آزمايش هاي اوليه را با موفقيت پشت راز نهاده و به زودي به عنوان علاج  به توليد انبوه خواهد رسيد.وي در رابطه مكانيسم اثر اين ماده بر تقويت گيسو  تصريح كرد: تحريك و رويش گيسو در ناحيه جلوي راز بسيار ايراد خيس از ساير نواحي راز مي باشد و داروهاي شيميايي جان دار در بازار توفيق چنداني در رويش موي جلو رمز نداشته و در چهره جدا شدن اثر خويش را از دست مي دهند ليكن با تلاش متخصصان ايراني بر اين خلل فائق آمديم و برنده به نتايج ارزشمندي شديم.دلير باقر نيا با بيان اينكه گونه هاي بيشتر توليدات درماني ريزش گيسو اين هست كه به خوبي به لايه هاي زيرين پوست شكافت نمي نمايند، يادآوري كرد: اين شامپو و روغن به دليل رخنه بالا و كارايي بسيار حاذق داراي اثرات قوي مي باشد كه بايد بصورت به طور همزمان در تميز سازي رمز و تمام تن به زمان سه ماه استعمال شود تا به نتيجه دلخواه دست پيدا نمايند.او با تاكيد بر اينكه  تحقق حماسه اقتصادي ، مستلزم حمايت از ايجاد ملي و ايجاد اشتغال هست ، اظهار داشت:در صورتي اين جنس اهل ايران به ايجاد انبوه رسد، براي 100 نفر به طور بي واسطه و 550 نفر به طور غير بي واسطه اشتغالزايي خواهد شد.دلير باقر نيا خاطر نشان نمود: همينطور ساخت انبوه اين متاع اهل ايران از خروج ارز از سرزمين خودداري مي‌كند.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۹:۲۳ توسط:علي پور موضوع:

ايجاد شامپو پرپشت كننده گيسو


ايجاد شامپو پرپشت كننده گيسو راز گياهي در منزلمخارج اكثري براي خريد شامپوهاي ضد ريزش موي با انگيزه پرپشت شدن موهاي راز صرف مي‌كنيم و نسبتاً از اضافه برندها سود اي به دست نمي آوريم پس بهتر مي‌باشد خودمان دست به عمل گرديده و يك شامپوي خانگي گياهي براي متوقف كردن ريزش موهايمان بسازيم.

بهترين شامپو براي ريزش مو
پژوهش ها اكثري حاكي از اين هست كه مواد مهلك و سرطان زاييهمچون دي اتانولامين در اضافه شامپوهاي جانور در بازار موجود است كه صدمات متعددي را به سالمي پوست و موي ميرساند و مي‌تواند منجر ريزش موي، آلرژي ديده و پوست شود. به همين علت بهتر مي باشد به جاي استعمال از اين شامپوها از شامپوهاي غير سمي و طبيعي به كارگيري كنيم .
در اينجا شيوه تنظيم شامپو خانگي و طبيعي را براي شما فراهم كرده ايم كه طريق تهيه و تنظيم آن بسيار راحت و سريع مي‌باشد :
مواد لازم براي تنظيم شامپو پرپشت كننده گيسو با تركيبات خانگي و طبيعيدو سوم فنجان صابون خانگي كاستيا
2 قاشق چاي خوري روغن زيتون يا اين كه روغن بادام
10 تا 15 قطره از برخي روغن هاي لازم
نصف فنجان شير نارگيل


به كارگيري از شيرنارگيل براي تنظيم شامپوي پرپشت كننده گيسوشيوه تهيه و تنظيم :
طرز تهيه و تنظيم شامپو در منزل بسيار سهل وآسان خيس از آن چيزي مي باشد كه شما فكر ميكنيد و وقت شمارا نيز زياد نمي گيرد. براي اين عمل كافي ميباشد يك سري ماده را در ظرفي با يكديگر ادغام نماييد و آن‌ها‌را در يك بطري يا اين كه جاي خالي شامپوهاي گذشته بريزيد. يادتان باشد كه بطري را جنبش دهيد و به صورت منظم از آن استعمال نمائيد و در‌اين بازه اصلا از شامپوهاي ديگر استعمال نكنيد. در چهره به كارگيري درست بعد از مدتي متوجه خواهيد شد كه موهايتان تندرست خيس، براق خيس و در عين هم اكنون طبيعي خيس از گذشته مي‌شود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۵:۲۷ توسط:علي پور موضوع:

براي معالجه ريزش موي


براي معالجه ريزش موي با به كارگيري از تخم شنبليله:يك فنجان تخم شنبليله را در آب بخيسانيد و اذن دهيد تا صبح روز سپس تر بخورد.

بهترين شامپو براي ريزش مو
صبح روز آن گاه تخم شنبيله ها را آسياب نمائيد تا خميري نتيجه ها شود.
خمير تخم شنبليله را روي موهايتان بماليد و همت فرمائيد در نصيب ريشه بيش تر اجرا نمائيد و موهايتان را با يك كلاه پلاستيكي بپوشانيد.
پس از 40 دقيقه موها را آبكشي فرماييد.
اين فرمان معالجه طب سنتي ريزش گيسو را هر روز صبح به دوران يك ماه انجام دهيد تا شاهد تغييري شگفت انگيز گرديد.
 
ماسك هاي گياهي و خانگي آب پياز براي معالجه ريزش گيسو3-معالجه ريزش موي و رويش دوباره موهاي ريخته با آب پياز:طبق نوشته‌علمي اي كه در سال 2002 در خبر نامه ي Dermatology منتشر شد پزشكان و متخصصان پوست و گيسو فيض اي جذاب از تاثير استعمال از آب پياز براي تقويت موي و معالجه ريزش موها اعلام كردند. به گفته ي انها 74 درصد از كساني كه به جهت ريزش گيسو زير معالجه با آب پياز قرار گرفته بودند سود ي مثبت كسب كرده و به نحوه قابل توجهي موهايشان مجددا رويش كرده بود.
براي استعمال از آب پياز در معالجه ريزش موي كافيست:آب پياز را به موهايتان بماليد و اذن دهيد موهايتان به برهه زماني 30 دقيقه دراين موقعيت باقي بماند. بعد از 30 دقيقه موها را آبكشي كرده و با شامپو بشوييد.
ورژن ي گياهي شماره 2 معالجه ريزش موي با آب پياز:3 قاشق غذاخوري آب پياز را با 2 قاشق غذاخوري زل الوئه ورا و يك قاشق غذاخوري روغن نارگيل مخلوط نمائيد.
اين ماسك ضد ريزش موي مي بايست 30 دقيقه روي موهايتان باقي بماند.
موها را آبكشي و شامپو نمائيد.
 4- براي معالجه ريزش موي، موهايتان را آلوئه ورايي نماييد:

طريق معالجه ريزش موي با ماسك گيسو طبيعي آلوئه وراگياه آلوئه ورا با داشتن انزيم هايي بضاعت و توان رويش و تقويت بي واسطه موها را دارااست. به كار گيري منظم از گياه آلوئه ورا قادر است در معالجه خارش و التهابات پوست رمز هم اثر گذار باشد.
 ورژن اوليه معالجه ريزش موي با آلوئه ورا:ژل آلوئه ورا را روي موهايتان بماليد و اذن دهيد ساعتي روي موهايتان بماند. آنگاه موها را با آب ولرم بشوييد. اين شيوه را هفته از 4 جايگاه در هفته تكرار فرماييد.
 ورژن دوم:
به توصيه پزشكان سنتي هندوستان تناول كردن ناشتا 1 قاشق غذاخوري آب آلوئه ورا موجب ارتقا پرورش و معالجه سريع ريزش موها مي‌گردد.
5- ريشه شيرين بيان را براي تقويت و معالجه ريزش موها به كار گيري فرمائيد:
قبلي از هرچيز بيان‌كنم كه هندوان از ريشه شيرين بيان براي معالجه طاسي گيسو در قديم به كارگيري مي كردند كه همين خويش دليلي براي اثبات كردن تاثير اين گياه در معالجه قطعي ريزش گيسو مي باشد. ريشه شرين بيان خاصيت mollifying دارااست كه براي التيام پوست راز ، معالجه كم آبي و شوره ي مو راز و ريزش شديد موها موثر ميباشد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۴:۴۶ توسط:علي پور موضوع:

زيبايي پوست و موي


زيبايي پوست و موي در تمامي اشخاص چه خانم‌ها و چه آقايان به اندازه‌اي اهميت دارااست كه امروزه هزينه بخش اعظمي صرف خريد اثاثيه آرايشي بهداشتي مي‌گردد تا بتواند تندرست و زيبايي را بازگرداند و به شايسته ترين نحو نگه دارااست.

بهترين شامپو براي ريزش مو

خيلي از اشخاص ترجيح مي دهند محصولي پيدا نمايند كه چندكاره باشد و بتواند نيازهاي آنان‌را به طور يكجا برطرف نمايد. شايد پاره اي به دور از ذهن به حيث رسد كه‌اين فرآورده با كمترين جراحت، از پس كليه امور بر بيايد، البته در كمال تعجب بايستي بگوييم كه‌اين‌سيرتكامل وجود ندارد. روغن آرگان يكي‌از اين برترين ميباشد كه يك تنه ميتواند با غول‌هاي زيادي پيكار نمايد. پس در‌حالتي كه دوست داريد بدانيد روغن آرگان چه ميباشد و با فوايد و خاصيت روغن آرگان براي گيسو و پوست يا اين كه حتي ناخن آشنا گرديد، اين مقاله را تا آخر بخوانيد.
روغن آرگان چه چيزي است؟روغن آرگان يك طلاي مايع مي باشد! اين روغن اكسيري هست كه جادو مي نمايد. فوايد روغن آرگان بسيار زياد هست و از معالجه پوست و موي گرفته تا اشتباهات گوارشي و پيشگيري از سرطان را مشتمل بر مي گردد. اين روغن از ميوه درختي به اسم آرگان با اسم علمي Argania spinosa به دست مي آيد. درخت آرگان ساكن مرزو بوم مراكش مي باشد، طول حدود ۸ متر و قدمت طولاني داراست كه در ۳۰ سالگي ميوه مي دهد. داخل ميوه مغزي موجود است كه روغن از آن تنظيم مي‌گردد. ديدني مي‌باشد بدانيد كه‌اين درخت در قبال بي آبي، گرما، خاك ضعيف و وضعيت دشوار محيطي مقاوم مي باشد. شايد ابدا همين مقاومت منجر ميشود آنچه به ثمر مي‌نشيند، موءثر و پرخاصيت باشد. خنده دار ميباشد اما بزهاي كوهي مراكش از اين درخت بالا مي‌رفتند تا ميوه اش را بخورند!


خاصيت روغن آرگان چه است؟اهميت درخت آرگان به جهت خواص دارويي روغني مي باشد كه در ميوه آن موجود است و خاصيت روغن آرگان را مي‌سازد. روغن اين ميوه دارنده مقدار متعددي اسيد چرب، ويتامين آ، ويتامين سي، ويتامين اي، امگا ۶ و ۹، آنتي اكسيدان و لينولئيك اسيد مي‌باشد. اين روغن در قبال اكسيد شدن مقاوم مي باشد، حتي طولاني تر از روغن زيتون!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۴۰:۰۴ توسط:علي پور موضوع:

روشهاي سنتي براي تقويت گيسو


روشهاي سنتي براي تقويت گيسو و خودداري از ريزش گيسوشايسته ترين استدلال در بهداشت و سالم گيسو در مرتبه اوليه تغذيه سلامت و جريان گردش خون در پوست راز مي‌باشد ماساژ و به كار گيري از مواد موءثر روي پوست رمز خير صرفا رويش موي را تسريع مي نمايد بلكه از گيسو حفظ و مراقبت كرده و از ريزش غير معمول گيسو مي كاهد.

بهترين شامپو براي ريزش مو

۰۹:۵۴ ۶۱  كد خبر: ۱۱۸۷۷۵ پيوند كوتاه : parsine.com/000Utjشايسته ترين ادله در بهداشت و سالم گيسو در رتبه نخستين تغذيه تندرست و جريان گردش خون در پوست رمز است ماساژ و به كار گيري از مواد اثر گذار روي پوست رمز خير فقط رويش موي را تسريع مي‌كند بلكه از گيسو نگهداري و حفظ كرده و از ريزش غير معمول گيسو مي كاهد.نكات مهم:
آن كه ريزش روزمره ۵۰ عدد گيسو طبيعي هست و در شخص طبيعي اين موي روزمره جايگزين ميشود.
هنوز براي طاسي كه يك بيماري موروثي مي باشد معالجه تماماً مطمئن و قطعي نيست البته معالجه هاي ارائه گرديده فرايند بيماري را نمايد كرده و گاه تاثيرهاي اعجاز آسايي داراست.
راجع‌به ريزش گيسو مانند ديگر بيماري ها پيشگيري بر معالجه مقدم هست.
عناصري از گزاره گوگرد آهن سيليس كلسيم ويد نقش مهمي در سالم و خودداري از ريزش غير معمول گيسو داراست. تغذيه اصلي گيسو از درون بوسيله مويرگ هاي حريم آن رخ مي‌گيرد اين موادسازنده به حد وفور در ميوه جات و صيفيجات و بقيه غذاها موجود هست، لذا مصرف صيفيجات نو، جگر، شير، پياز، ماهي، سبوس برنج (كه سرشار از ويتامين هاي تيم B هست) ميتواند مواد مايحتاج موهاي سرتان را تامين كند.
مهم‌ترين دليل بهداشت موي به عبارتي تميزكاري گيسو و پوست رمز هست. وقتي كه موي آغاز به پلشت شدن مينمايد مي بايست شسته و پاك گردد هوا كثيف و غبار، گذاشتن كلاه در فصل‌زمستان، فشارهاي روحي، نادر خوابي، مصرف زياد الكل، مواد مخدر و حتي سيگار سبب مريض شدن موهاي شما مي‌شود.
كتف و برس كردن موها به طور روزمره به بازه يك سري دقيقه خير صرفا موجب تسريع گردش خون ذيل پوست رمز ميگردد بلكه اكثري از ذرات غبار و ديگر كثيف كننده ها را برطرف ميكند.
هنگام مصرف شامپو آن را رقيق نمائيد و بعداً موها را شستشو دهيد در پايان ذكر اين موضوع مهم مي‌باشد كه مصرف مواد شيميايي تحت عنوان رنگ گيسو و مواد جعد هميشگي (فر كننده گيسو) سبب ساز زخم غير قابل جبران به موهاي شما مي گردد.پك زرده تخم مرغ:براي تقويت و مراقبت موي
به يك يا اين كه دو زرده تخم مرغ يك قاشق خوراك خوري روغن گياهي بيش تر نمائيد. اين روغن ميتواند آوكادو، روغن جوانه گندم يا اين كه روغن بادام شيرين باشد ادغام را با هم به صورت يكنواخت روي همه موها بماليد بهتر مي‌باشد اين ادغام يه خرده گرم گرديده و بعد به كارگيري گردد پس از ماليدن ادغام روي موها يك گوني پلاستيكي روي موها بكشيد و پس از يك ساعت موها را بشوييد اين فعاليت را در فصل بهار و فصل تابستان هفته اي يكبار انجام دهيد.پك روغني:براي نرمي و براقي گيسو
معمولاً روغن هاي گياهي براي مو رمز اثرگذار ميباشد هر يك‌سري يكبار موها را با روغن زيتون، روغن بادام، روغن آوكادو، روغن گلرنگ يا اين كه آفتابگردان كتف كرده و از كلاه پلاستيكي استعمال فرمائيد و بعداز نيم ساعت بشوييد روغن گياهي گيسو را قابل انعطاف، درخشان و شاداب مي‌نمايد.پك گياهان دارويي:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۵۶:۴۲ توسط:علي پور موضوع: