مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش .

مرجع مقالات رسمي لوازم آرايش

گيسو را هر يك سري وقت كوتاه فرمائيدريزش موي در زنان


هر شخصي براي محافظت تندستي تن و مغز روزمره به طعام و ميوه‌هاي با مواد پرخاصيت كافي نياز داراست. خوراكي‌هايي كه دارنده ويتامين و مواد معدني كافي باشند، براي خودداري از ريزش موي اثرگذار مي‌باشند. درصورتي كه سؤالتان اين ميباشد كه براي پرهيز از ريزش موي چه بخوريم بايستي به سراغ مواد خوراكي برويد كه از حيث پروتئين، اسيد چرب امگا ۳، عنصر روي، آهن، ويتامين ب ۱۲، ويتامين آ و سي، منيزيم و سلنيوم بي نياز باشد. صيفيجات برگي، مغزهاي خشكبار، لوبيا و ماهي را در سبد غذايي خويش قرار دهيد.

بهترين شامپو براي ريزش مو
خريد گونه هاي ماهي، ميگو و خاويار از سوپرماركت ديجي‌متاع
خريد گونه هاي آجيل و خكشبار از سوپرماركت ديجي‌جنس
طولاني تر بخوانيد: براي پرهيز از ريزش گيسو چه بخوريم؟
حوصله نماييد تا موها به صورت طبيعي كم آب شوندموي پروتئين خالص مي باشد و حرارت بالا به پروتئين گيسو جراحت ميرساند. هنگامي كه از سشوار و دستگاه‌هاي كم آب‌كن به كار گيري مي كنيد، فارغ از داشتن تدبير در اكنون جراحت زدن به موهاي خويش مي باشيد. اذن دهيد پس از دوش دريافت كردن و شستشوي موي، خودشان به شكل طبيعي كم آب شوند تا پروتئين و همينطور تارهاي گيسو استحكام بيشتري پيدا نمايند و با دور و اطراف خارج در تبادل قرار گيرند.
حرارت بالا سبب ساز خرد شدن و شكستن تارهاي گيسو ميگردد. در صورتي‌كه ميخواهيد موهاي خويش را شرايط دهيد، آن ها را صاف و يا اين كه فر نماييد، از دستگاه‌هاي مطمئن به كار گيري نماييد، همينطور محرمانه داغ آنان‌را براي طولاني زمان روي مو خويش قرار ندهيد و هر ۱۰ ثانيه دستگاه را جا به جا نمائيد. اين نكته را در لحاظ داشته باشيد كه درصورتي كه حرارت بالاي وسيله وضعيت‌دهنده شما، گوش يا اين كه انگشتان دستتان را مي‌سوزاند، يعني حرارتش بسيار بالا ميباشد و ميتواند به به عبارتي اندازه موجب سوختن گيسو هم بشود. بعضا محصول ها مانند اسپري‌هاي مقاوم به دماي بالا، زخم‌رساني حرارت به موي را كمتر مي‌نمايند. گذشته از شرايط دادن موهاي خويش در مواقع اضطراري از اين محصول ها به كارگيري فرمائيد.
طولاني تر بخوانيد: ۷ علت اصلي خارش پوست رمز و خط مش معالجه آن ها
گيسو را هر يك سري وقت كوتاه فرمائيدريزش موي در زنان
يك كدام از بي آلايش‌ترين شيوه‌ها براي نزاع با موخوره، برش دادن آنهاست. بخش اعظمي از اشخاصي كه موهاي پرپشت و خير و خوبي دارا‌هستند اعتراف مي كنند كه گيسو خويش را به طريق آراسته و هر تعدادي وقت يك‌توشه (هر سه ماه) مقداري كوتاه مي كنند و به همين علت ميباشد كه موي سلامت و فارغ از موخوره به لحاظ ميرسد. در صورتي نمي خواهيد هزينه متعددي را صرف آرايشگاه و تصحيح نمائيد، يك قيچي دست بگيريد و صرفا تارهاي دارنده موخوره را كوتاه نمائيد. كوتاهي هر از گاه موي، موجب پرورش دوباره گيسو ميگردد.
گونه موهاي آزاردهنده را گزينش نكنيدبعضي از نوع‌هاي موي مانند گيسو دم اسبي، گونه هاي جور بافت مانند بافت‌هاي آفريقايي يا اين كه هر گونه ديگري كه موجب كشيده شدن تارهاي گيسو شما ميشود، ريزش گيسو را ارتقاء مي دهد. فشار و كششي كه در اثر گونه موهاي خيره كننده و آزاردهنده به تارها وارد مي گردد، سبب جداگانه شدن موها از ريشه مي شود. در شرايطي كه ميخواهيد گيسو خويش را ببنديد، از كش و گيره‌هايي استعمال فرمائيد كه فلز نداشته باشند و از مال پلاستيكي نباشند زيرا اين مال‌ها موها را اضافه اذيت مي كنند.
برس زدن موي را فراموش نكنيدخودداري از ريزش موي
كتف كردن گيسو عادت بسيار خير مي باشد كه علاوه بر نگهداري نظم و تر و تميز بودن ظواهر موها، به بهداشت شخصي هم ياري مي‌نمايد. موهاي خويش را در موقعيت تر كتف نزنيد. كارايي نماييد كتف‌اي را گزينش فرماييد كه دندانه‌هاي وسيع و پهن داشته باشد. پس از آنكه موهاي خويش را كتف زديد، نيازي وجود ندارد مجدد آن را تكرار نماييد يا اين كه روزي چندبار اين عمل را انجام دهيد. زياده‌روي در برس كردن گيسو سبب ضعيف شدن فوليكول گيسو مي شود كه قادر است ريزش موي را تشديد مينمايد.
براي معالجه ريزش مويبه سراغ توليدات ضد ريزش موي برويداز آنجايي كه حل ريزش موي يكي گرفتاري‌هاي كارگاه ايجاد توليدات آرايشي هست، به سراغ توليدات اختصاصي مانند شامپو ضد ريزش گيسو برويد كه اختصاصاً براي حل اين مورد درست شده‌اند. اين توليد ها مواد مايحتاج را به موهاي شما مي رسانند، پرورش را تقويت مي كنند و جريان خون را به پوسته راز ارتقا مي دهد.
اضافه بخوانيد: ريزش گيسو؛ علت، دوري و معالجه
از ماينوكسيديل و محصولاتي كه پزشكان سفارش ميكنند استعمال نماييدشامپو ضد ريزش گيسو
ماينوكسيديل يكي‌از توليدات پر اسم و رسم و از طرق خودداري از ريزش گيسو در مردان و زنان مي باشد كه در بخش اعظمي از داروخانه‌ها به فروش ميرسد. اين كالا به حالت مايع يا اين كه فوم ساخت مي گردد و در محل ريشه گيسو به كار گيري مي شود. ماينوكسيديل فوليكول‌هاي گيسو را تحريك مي‌نمايد و موجب رويش سريع گيسو در كمتر از ۶ ماه مي‌گردد. ميتوانيد ماينوكسيديل ۲% يا اين كه ۵% را با دقت به ترازو ريزش گيسو خويش تنظيم نمائيد. پزشكان كارشناس موي و بخش اعظمي از داروخانه‌ها توليدات متعدد براي معالجه ريزش گيسو را هم سفارش مي‌نمايند. از دلايل آنان داده ها كسب فرمائيد و بعد از آن به سراغ مصرفشان برويد.
ماساژ راز را فراموش نكنيدماساژ رمز و پوسته آن قادر است به حل خلل ريزش گيسو ياري دهد. وقتي كه موهاي خويش را در خزينه شامپو زده‌ايد، مقداري كف راز را ماساژ دهيد. اين فعاليت سبب ساز بهبود گردش خون در پوسته راز ميشود و پرورش گيسو را تحريك مي كند. انگشتان خويش را به آهستگي و به طريق دوراني روي تمام رمز جنبش بدهيد. مي بينيد كه با ماساژ راز استرس شما هم معدود خواهد شد و آهسته مي شويد.
براي تقويت موياز روغن‌هاي طبيعي استعمال فرماييدبرخي از روغن‌هاي طبيعي گياهي از روزگار‌هاي قديم براي ارتقا پرورش گيسو و تحت عنوان يكي طرق معالجه ريزش موي در زنان و مردان استعمال مي‌شدند. روغن سياه دانه، روغن بادام شيرين، روغن نارگيل و … از پاراگراف توليدها طبيعي براي معالجه خانگي ريزش موي مي‌باشند كه براي تقويت گيسو رمز مفيدند. در باب فيض‌اي كه‌اين روغن‌ها به جاي مي گذارند بايستي اين نكته را در حيث داشته باشيد كه خالص بودن و طبيعي بودن اين روغن‌ها بسيار مهم ميباشد. در‌صورتي‌كه موادي غير از آنچه مي بايست در تهيه و تنظيم آن‌ها مستعمل باشد، فيض‌اي كه آيتم انتظار مي‌باشد، نتيجه ها نمي شود.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۰:۱۴ توسط:علي پور موضوع:

تاثير ريشه‌ي شيرين‌بيانريشه شيرين بيان بر مو


ريشه‌ي شيرين‌بيانريشه شيرين بيان
آيا پيرو شايسته ترين معالجه‌هاي گياهي براي خودداري از ريزش موي مي‌باشيد؟ شيرين‌بيان گياهي مي‌باشد كه در پيشگيري از ريزش و زخم گيسو، مي تواند بسيار مؤثر باشد. اين گياه براي رهايي از خارش پوست رمز و التيام آن نيز موثر مي باشد. در صورتي شوره‌ي راز استدلال ريزش گيسو باشد، شيرين‌بيان ميتواند اثربخش باشد. چندين فن از ريشه‌هاي شيرين‌بيان را يك شب تا صبح در شير تر فرمائيد. صبح، ريشه‌هاي تر‌خورده‌ي شيرين بيان را بكوبيد تا به طريق خمير درآيد. پيش از خواب، اين خمير را به نقاط بي‌مو راز بماليد و صبح با شامپو سرتان را شستشو دهيد.

بهترين شامپو براي ريزش مو


برگ يا اين كه گل ختميدر طب سنتي هند، شايسته ترين معالجه خانگي براي دوري از ريزش گيسو، برگ يا اين كه گل ختمي هست. از برگ و گل اين گياه براي پيشگيري از ريزش موي، تقويت رويش موي، معالجه موخوره و معالجه شوره‌‌ي رمز استعمال مي شود. ۱۵-۱۲ عدد گل ختمي را همپا ۲ قاشق سوپ‌خوري روغن نارگيل حرارت دهيد. مايع را صاف نمائيد و روغن روي آن را توده فرمائيد. يك شب تا صبح، پوست راز و موهاي‌تان را آغشته بدين معجون فرمائيد و صبح سرتان را بشوييد. براي استعمال از برگ‌هاي ختمي، تني چند از آن‌ها‌را بكوبيد تا خميري به دست آيد. آن را به پوست رمز و موها بماليد. بعداز ۳۰ دقيقه تا ۱ ساعت با آب بشوييد. اين گياه به شكل اتومات، ريزش موي را در دست گرفتن و رويش آن را تقويت ميكند.
بدون شك بخوانيد: ۵ نكته براي داشتن پوستي تندرستچغندر قرمز رنگ (لبو)چغندر قرمز‌رنگ - معالجه ريزش موي
چغندر قرمز رنگ يا اين كه لبو سرشار از فسفر، كلسيم، پروتئين، پتاسيم، كربوهيدرات، ويتامين B و C مي باشد. آب چغندر قرمز‌رنگ را هر روز بنوشيد يا اين كه براي پرورش سريع و تندرست گيسو، آن را در رژيم غذايي‌ معمولي‌تان بگنجانيد. منش ديگر، به كار گيري از برگ‌هاي چغندر قرمز رنگ مي‌باشد. برگ‌هاي چغندر قرمز رنگ را در آب بجوشانيد، بعد از كوبيدن برگ‌هاي جوشيده، خمير به دست آمده را به پوست رمز و موها بماليد و بگذاريد ۳۰ دقيقه بماند و بعد از آن با آب بشوييد. براي رويش بهتر موي و وصال زودتر به فيض، اين روند را دست كم دو توشه در هفته دنبال فرماييد.
شير نارگيلشير نارگيل دربرگيرنده چربي و پروتئين ميگردد، پرورش دوباره موها را تقويت و ريزش آن را در دست گرفتن مي‌نمايد. براي اخذ سريع فيض، پوست راز و موها را آغشته به شير نارگيل نماييد. خويش نارگيل را رنده فرمائيد و آن‌گاه در ادغام‌كن بريزيد. شير نارگيل را از خمير به دست آمده خارج بكشيد و شير را مستقيما روي پوست رمز و نوك موها بماليد و بعداز ۳۰ دقيقه تا ۱ ساعت با شامپو بشوييد. اين فعاليت نازك شدن موها را متوقف و رويش دوباره موها را تقويت مينمايد.
جوشانده‌ي چايبراي دوري از ريزش گيسو از جوشانده‌ي چاي استعمال نماييد. چاي به جهت داشتن اشكال تانن، در در اختيار گرفتن هر سيرتكامل عفونت روي پوست رمز مؤثر مي‌باشد و رويش موي را تقويت ميكند. سه قاشق چاي را در آب جوشي به اندازه‌ي يك فنجان بجوشانيد تا يك چاي غليظ دم بيايد. بعد از غيروابسته كردن تفاله يك ليموترش نو در چاي بچكانيد. آن را خوب هم بزنيد و موهاي‌تان را (كه تا قبل از اين با شامپو شسته‌ايد) با اين چاي غليظ ليمويي شستشو دهيد و بعد موهاي‌تان را با آب بشوييد. بعد از اين عمل، از شامپو به كار گيري نكنيد. جوشانده‌ي چاي طرز مؤثري براي دوري از ريزش گيسو ميباشد.
دانه‌هاي شانادانه هاي شانا - معالجه ريزش موي
آيا از توقف ريزش گيسو با دانه‌هاي شانا (Shana) چيزي شنيده‌ايد؟ آيا مي دانيد دانه‌هاي شانا يك چاره گياهي براي رويش دوباره موها ميباشند؟ اين يك معالجه گياهي شناخته‌گرديده براي خودداري از ريزش موي و تقويت پرورش آن هست. دو قاشق سوپ‌خوري پودر شانا را با يك قاشق سوپ‌خوري روغن نارگيل مخلوط فرمائيد تا خميري به دست آيد. حال اين خمير را روي پوست رمز و موهاي‌تان بماليد و طولاني تر روي ريشه‌ي موها تمركز نماييد. بعداز ۱۵ دقيقه، رمز را با شامپو بشوييد.
آب اسفناج و كاهومزاياي اسفناج و كاهو براي تمامي شناخته‌شده‌است و اين سبزي‌ها بي نياز از ويتامين‌ها و مواد معدني ميباشند. معيار آهن و بيوتين (دو ماده‌ي حياتي براي تندرست موها و رويش آنان) نيز درين سبزي‌ها زياد مي باشد. براي اخذ مزاياي اسفناج و كاهو ميتوانيد اين سبزي‌ها را مستقيما در رژيم غذايي‌تان بگنجانيد. شايسته ترين طريق سفارش‌گرديده‌ي مصرف آن ها براي اخذ شايسته ترين فيض اين مي‌باشد كه آن‌ها را به شكل نيم‌‌پز يا اين كه پخته مصرف نماييد. همينطور ميتوانيد با اسفناج و كاهو يك اسموتي صحيح نماييد و براي اطمينان از سالمي موها، دو توشه در روز اين آبميوه را ميل نمائيد.


برچسب: بهترين شامپو براي ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۹:۵۸ توسط:علي پور موضوع: